• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Du och Jag ver2
    Tessie tessie skrev 2010-03-02 13:29:40 följande:
    Jag har hört att det ska finnas en tygaffär strax utanför eller en bit utanför ullared. Någon som vet vart och vilka öppettider de har på lördagar?
    Menar du Skroten i Kinna (eller finns det nån närmare?!) De har öppet 9-14 på lördagar!
  • Linnea85
    Jag har hört att det ska finnas en tygaffär strax utanför eller en bit utanför ullared. Någon som vet vart och vilka öppettider de har på lördagar?
    Nu blev jag också nyfiken! Inte kan det väl vara långt borta i Kinna?
  • itsonlyme

Är det någon som vet vad dvd-boxar med "How I met your mother" kostar? Gissar att ni kanske är trötta på sådana frågor, men om någon vänlig själ vill hjälpa mig så skulle jag bli jättelycklig!!

• Peak
    Peak skrev 2010-03-02 20:20:03 följande:
    Såg att Netto hade billigt Lego i ett blad, vet inte om det fortfarande finns, men det var en förpackning med 60 legobitar (duplo) för 149:-. och så var det en förpackning med de vanliga mindra legobitarna, om det var samma pris!? Är det billigare än i Ullared??
    ingen som vet vad Duplo kostar? Detta jag såg var en pappkartong och inte de lådorna i plast med lock.
  • 78Misan
    hmmm har för mig att jag såg skyltar om nån affär på nervägen *tänk tänk tänk*  tror den låg efter skeppshult (kommer från värnamo hållet)
    Längtar efter sommar
  • AochJsMamma
    itsonlyme skrev 2010-03-03 11:00:35 följande:
    Är det någon som vet vad dvd-boxar med "How I met your mother" kostar? Gissar att ni kanske är trötta på sådana frågor, men om någon vänlig själ vill hjälpa mig så skulle jag bli jättelycklig!!
    vet inte vad just de kostar, men det brukar inte löna sig generellt sett att köpa boxar där, jag köper alltid på CDOn eftersom det brukar vara billigare. Visst finns undantag, men tex den serien finns ju lite varstans. Säsong 1 köpte jag för 99 spänn...tror det var på CDOn men inte säker..vilken säsong ville du ha? Min sambo har bättre kolll på det där.. vi kollar på säsong 5 nu iallafall men den finns nog inte med svensk text än
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smultronhjärta
    Peak skrev 2010-03-03 11:02:43 följande:
    ingen som vet vad Duplo kostar? Detta jag såg var en pappkartong och inte de lådorna i plast med lock.
    Jag kommer inte ihåg nu men jag har svarat på denna frågan ett gäng sidor bak, så med visa endast kan du få svar
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Peak
    Smultronhjärta skrev 2010-03-03 11:42:11 följande:
    Jag kommer inte ihåg nu men jag har svarat på denna frågan ett gäng sidor bak, så med visa endast kan du få svar
    "stora klosslådan 249:-
    Pappförpackningar i tre storlekar, 109:-,119;- och 139:- om jag minns rätt"

Tackar!!

Ska dit imorgon {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Gekås vol 14