• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • AochJsMamma
    dinosaurien231 skrev 2010-03-04 13:59:18 följande:
    Nån som vet om dom säljer såna värmeinlägg (eller vad dom nu kan heta) som man har i amningsbh?
    jag hade såna när jag ammade, suveräna!!!! Kostade runt hundralappen.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Pigelinen
    ramone1 skrev 2010-03-04 18:17:34 följande:
    350 kronor, köpte en i helgen är jätte bra!!!!! kan lägga upp en bild i mitt galleri
    ja gör gärna det.

Nyfiken på om den är som den på IKEA... IKEA tar 359kr om man är Family medlem...
  • ramone1

´´

Pigelinen skrev 2010-03-04 18:35:07 följande:
    ja gör gärna det. Nyfiken på om den är som den på IKEA... IKEA tar 359kr om man är Family medlem...
    lägger upp om några minuter..
    köp förlängningen är ju bra, vi gjorde inte det å behövde förlänga men vi satt dit en träbit å de blev ju bra
  • Krabbolina

jippi idag blev jag glad när vi var på ge-kås för äntligen har de On the peak jackor i stora storlekar på damavdelningen! Så jag köpte mej en blå softshell jacka.

Köpte några jackor till lukas i strl 86/92, dock blev jag besviken på utbudet av killkläder i strl 80 eller 86.

Vi köpte sittkärra bmx för 529 kr, det kommer att bli vår andra vagn som får ligga i bilen och tas med på köpcenter och sånt. Någon som har den eller har någon erfarenhet av den?

Sen inne på sko boo köpte jag kavatskor på rea, dock höstmodell men den fungerar i vår med. Ingen typisk höstsko enligt mig.

Lukas blev glad över sin tax ifrån brio och sin gräsklippare!

Och just det jag köpte sjukt sköna jeansleggings som de också har i stora storlekar. Inte för att jag kanske kommer att ha dem till tunika utan mer som hemmabrallor, beror på hur våglig jag är!

• Krabbolina
    Sagalin skrev 2010-03-04 19:42:43 följande:
    Vilka färger har de på softshelljackorna från On the Peak på pojkavdelningen i stl 92?
    mest mörka, sen fanns det nån orangeaktig och lila. De hänger ju inte så uppmarkerat som pojk och flick tycker jag. Iaf inte bland jackorna.
  • Sagalin
    Krabbolina skrev 2010-03-04 19:44:33 följande:
    mest mörka, sen fanns det nån orangeaktig och lila. De hänger ju inte så uppmarkerat som pojk och flick tycker jag. Iaf inte bland jackorna.
    Den orangea köpte jag i höstas till sonen.
    Skulle vilja ha en turkos alt en mörkblå.
    Jag har glömt vad de kostade, var det 179kr?
  • evani
    Krabbolina skrev 2010-03-04 19:11:13 följande:
    jippi idag blev jag glad när vi var på ge-kås för äntligen har de On the peak jackor i stora storlekar på damavdelningen! Så jag köpte mej en blå softshell jacka
    yippie hoppas de fortfarande finns när jag åker ner i påsk
    Linnéa föddes 090127
  • dinosaurien231
    AochJsMamma skrev 2010-03-04 18:22:54 följande:
    jag hade såna när jag ammade, suveräna!!!! Kostade runt hundralappen.
    Tack
  • madebyinferno
    Krabbolina skrev 2010-03-04 19:11:13 följande:
    jippi idag blev jag glad när vi var på ge-kås för äntligen har de On the peak jackor i stora storlekar på damavdelningen! Så jag köpte mej en blå softshell jacka.Köpte några jackor till lukas i strl 86/92, dock blev jag besviken på utbudet av killkläder i strl 80 eller 86.Vi köpte sittkärra bmx för 529 kr, det kommer att bli vår andra vagn som får ligga i bilen och tas med på köpcenter och sånt. Någon som har den eller har någon erfarenhet av den?Sen inne på sko boo köpte jag kavatskor på rea, dock höstmodell men den fungerar i vår med. Ingen typisk höstsko enligt mig.Lukas blev glad över sin tax ifrån brio och sin gräsklippare!Och just det jag köpte sjukt sköna jeansleggings som de också har i stora storlekar. Inte för att jag kanske kommer att ha dem till tunika utan mer som hemmabrallor, beror på hur våglig jag är!
    Har du möjlighet att lägga upp en bild på vagnen??

Eller någon annan som har bilder på deras vagnar, är ute efter en med liggläge iaf!?
    Be the change that you want to see in the world - Gandhi
Svar på tråden Gekås vol 14