• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • CA81

Imorgon kl. 08:00 bär det iväg till Ullared. Blir dock inte så mycket till bebis då vi fått myket saker och mängder med kläder från vänner och släkt redan. Ska inhandla amningsbehåar och amningskläder så jag har det.

• jojojojojo
    livet från ljusa sidan skrev 2010-03-01 22:23:04 följande:
    yes box yes, will do
    då skall jag oxå hålla koll här, skulle åkt imorgon, men jag hoppar det...
    men jag e sjukt nyfiken på vaggan, har för mig att den såg ut typ sådär oxå...
    hoppas på det, för då kan vi ha den i sovrummet!!!
    BF 2010-06-28
  • vike

någon som vet hur det ser ut på hästavd??? är ute efter helskodda ridbyxor. var där senast i okt och då fanns det inte mycket att välja på..

• numberone

Någon som vet vad grindarna kostar? I stål?

Ellen 080618, Agnes 090615
  • Pigelinen
    The Bumblebee skrev 2010-03-01 14:30:47 följande:
    Å den här tråden hade jag ju tappat bort! Så här inför våren undrar jag hur Gekås fleecefodrade regnställ är i kvalité? Behöver till båda sönerna (strl. 110-116-120 nånting). Finns det i de storlekarna?Thermotights har jag hört talas om, hur ser de ut? Vilket material?
    I min gb har du bild på regnställ i 110/116. Finns både större o mindre. Detta var de jag tyckte såg kraftigast ut (fanns även tunnare) men det fanns i flertalet färgkombinationer. Dessa kostade 229kr och var de dyrare men så bra.

Termotights köpte jag till min kompis barn, de har använt GeKås hela vintern (4 o 7år) och de gillar dem starkt 39kr st.
  • Scaniamamma
    vike skrev 2010-03-02 09:44:29 följande:
    någon som vet hur det ser ut på hästavd??? är ute efter helskodda ridbyxor. var där senast i okt och då fanns det inte mycket att välja på..
    Dom hade mycket ridbyxor när jag var nere i torsdags. Kollade inga priser men såg att det fanns iaf
  • Smultronhjärta
    This is me skrev 2010-03-02 10:57:38 följande:
    Finns det även dynor till tripp trapp stolarna?
    Japp det finns
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • livet från ljusa sidan

hejje! Jag ville bara säga att jag åker imorgon istället för då kunde en kompis följa med och det känns lite bättre måste jag säga om jag skulle få för mig att föda barn just då och slippa köra själv

men har till och med skrivit upp det på inköpslistan så vagga-koll kommer att ske!

Svar på tråden Gekås vol 14