• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • The Bumblebee

Låter bra! Mina gossar har dock slitit sönder (billigare) såna här fodrade regnställ på knäna. Därför har jag de senaste gångerna endast köpt de som varit förstärkt på knäna.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥Elmer♥Lovis♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Kaerleksbarn
    AochJsMamma skrev 2010-03-01 13:40:56 följande:
    de har inte de riktiga trip trap stolarn afrån stokke, utan en snarlik. Jätetsnygg. Såg att den fanns i vitt iallafall, tror den kostade 499 kr.
    Ja det är modellen jag är ute efter, "märket" skiter jag i
    Vit är precis vad jag är ute efter och priset är ju helt okej!
    Köper hellre en ny för 500kr än en begagnad för 600kr
    På Blocket tar folk 600-800kr...
  • This is me
    The Bumblebee skrev 2010-03-01 14:37:31 följande:
    Har du provat till lite äldre (aktiva som 17) barn oxå? Kan absolut tänka mig att vad som helst hade funkat när barnen var 1-2-3 år, men nu måste kläderna tåla en del slitage.
    Det enda jag har upplevt är att dragkedjan slutat att fungera på ett av ställen, jag har låång väg att åka. Men Ullared är toppen på kundservice, skickade ner jackan och fick tillbaka den hemskickad lagad och dom stod för alla frakt, fick tillgodo kvitto.

Jag har köpt flera fleccefodrade ställ till sonen från det att han började dagis tills nu då han börjar skolan till hösten. Han är väldigt aktiv och kryper MYCKET, det enda som blivit slitet (förutom dragkedjan) är är dom blivit sönder trampade längst ner på byxorna.
  • mrs holiday

Någon som vet vad wii fit (plus) kostar i ullared?

• jojojojojo
    mrs holiday skrev 2010-03-01 18:44:40 följande:
    Någon som vet vad wii fit (plus) kostar i ullared?
    med balansbrädan 999:-
    innan jul iallafall
    BF 2010-06-28
  • The Bumblebee
    This is me skrev 2010-03-01 18:07:40 följande:
    Det enda jag har upplevt är att dragkedjan slutat att fungera på ett av ställen, jag har låång väg att åka. Men Ullared är toppen på kundservice, skickade ner jackan och fick tillbaka den hemskickad lagad och dom stod för alla frakt, fick tillgodo kvitto. Jag har köpt flera fleccefodrade ställ till sonen från det att han började dagis tills nu då han börjar skolan till hösten. Han är väldigt aktiv och kryper MYCKET, det enda som blivit slitet (förutom dragkedjan) är är dom blivit sönder trampade längst ner på byxorna.
    Låter ju väldigt bra! Finns det flera olika märken på de här fleecefodrade kläderna? Och i såna fall vilket ska man köpa?
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥Elmer♥Lovis♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • This is me
    The Bumblebee skrev 2010-03-01 19:25:34 följande:
    Låter ju väldigt bra! Finns det flera olika märken på de här fleecefodrade kläderna? Och i såna fall vilket ska man köpa?
    Ingen aning men det finns det säkert, just nu har vi WAVE :) Jag kollar ofta inte märke utan köper dom jag gillar mest i färg :)
    Såg att du frågade om termoleggings oxå, dom är helt underbara och ett måste om man gillar och använder leggings. Dom är tjockare och det känns som om dom är lite fodrade med flecce eller något annat skönt varmt material.

Det jag kan tycka är synd är att jag inte sett några fleccefodrade regnställ som går upp i ryggen, någon annan som sett/köpt det?
Svar på tråden Gekås vol 14