• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Tessou

Vad kostar dynorna till tripp-trapp, och hur ser de ut?

ELIAS 090326
  • Greys

Funderar på en tripp till Gekås i slutet av April.
    Jag har bara varit där en gång innan, då var det Oktober och då var det ju jättemycket folk, som julshoppade...
    Nån som vet vad man kan förvänta sig om man åker en fredag i slutet av April ?
    Massor av folk eller ?!

• Tessie tessie

Jag har hört att det ska finnas en tygaffär strax utanför eller en bit utanför ullared. Någon som vet vart och vilka öppettider de har på lördagar?

• ramone1
    Greys skrev 2010-03-02 13:12:55 följande:
    Funderar på en tripp till Gekås i slutet av April. Jag har bara varit där en gång innan, då var det Oktober och då var det ju jättemycket folk, som julshoppade... Nån som vet vad man kan förvänta sig om man åker en fredag i slutet av April ? Massor av folk eller ?!
    det är då som lågsäsongen tar slut, ungefär vid den tiden, men det är nog mindre än i oktober
  • Norrskog

Och på tisdag åker jag till Gekås med jobbet! Det ni!!! {#lang_emotions_laughing}

Ska på studiebesök bakom kulisserna, det ska bli jättekul! Och kanske shoppa lite....{#lang_emotions_innocent}

• jojojojojo
    Norrskog skrev 2010-03-02 15:26:38 följande:
    Och på tisdag åker jag till Gekås med jobbet! Det ni!!! Ska på studiebesök bakom kulisserna, det ska bli jättekul! Och kanske shoppa lite....
    det lät spännande! får man fråga vad du jobbar med?

jag hadem oxå kunnat tänka mig  en rund tur på lagret, bara för att få se
    BF 2010-06-28
  • evani
    Norrskog skrev 2010-03-02 15:26:38 följande:
    Och på tisdag åker jag till Gekås med jobbet! Det ni!!! Ska på studiebesök bakom kulisserna, det ska bli jättekul! Och kanske shoppa lite....
    nu blir jag ju avundsjuk :)
    Linnéa föddes 090127
  • Peak

Såg att Netto hade billigt Lego i ett blad, vet inte om det fortfarande finns, men det var en förpackning med 60 legobitar (duplo) för 149:-. och så var det en förpackning med de vanliga mindra legobitarna, om det var samma pris!?
    Är det billigare än i Ullared??

Svar på tråden Gekås vol 14