• evani

Gekås vol 14

vanilla deej skrev 2010-02-22 21:46:06 följande:
    Glömde fråga, hur gör ni när ni väl är i Ullared. Tar ni med barnvagnen in eller har ni bebis i sele, kundvagnen eller annan lösning?! Är det bökigt att ta sig fram med barnvagnen?
    det finns några kundvagnar i kundtjänsten med babysits i.
    Linnéa föddes 090127
  • evani
    Norrskog skrev 2010-03-02 15:26:38 följande:
    Och på tisdag åker jag till Gekås med jobbet! Det ni!!! Ska på studiebesök bakom kulisserna, det ska bli jättekul! Och kanske shoppa lite....
    nu blir jag ju avundsjuk :)
    Linnéa föddes 090127
  • evani
    Krabbolina skrev 2010-03-04 19:11:13 följande:
    jippi idag blev jag glad när vi var på ge-kås för äntligen har de On the peak jackor i stora storlekar på damavdelningen! Så jag köpte mej en blå softshell jacka
    yippie hoppas de fortfarande finns när jag åker ner i påsk
    Linnéa föddes 090127
  • evani
    Moonlight83 skrev 2010-03-08 22:04:00 följande:
    Någon som vet vart kundvagnar med babysits finns? Brukar de ta slut fort? Vet inte om vi ska ta med barnvagnen då vi inte får plats med så mycket i bilen om den är med.Hur brukar ni andra göra,dottern kommer vara 4 månader när vi åker ner.
    det finns några stycken i kundtjänst/informationen
    Linnéa föddes 090127
  • evani
    Bebiis2008 skrev 2010-03-27 08:12:39 följande:
    Nån som vet om dom har Braun örontermometer?Kanske nån som vet pris oxå isf =o)
    jag köpte en där men för ca ett år sedan, kommer inte ihåg priset exakt men tror att det var 399 kr, skulle ha kostat ca 600 i annan affär.
    Linnéa föddes 090127
  • evani

längar sååå till tisdag, då åker jag o mamma igen. Måste ha ett regnställ till Nea, o jacka till mig, fast listan är lååång på saker jag ska kolla på.

Linnéa föddes 090127
  • evani
    skånetös08 skrev 2010-04-04 19:57:44 följande:
    Jag undrar om det finns bärbara DVD-spelare (gärna med dubbla skärmar)? Pris? Sen undrar jag också om det finns kundvagnar med baby-säte? Tacksam om någon kan hjälp mig!
    det har i alla fall funnits några vagnar med babysist. Fråga i informationen vid utgången.
    Linnéa föddes 090127
  • evani

babysits skulle det stå... {#lang_emotions_laughing}

Linnéa föddes 090127
  • evani

Kom just hem från Gekas, hade tur det fanns några rosa overaller kvar, enfärgade o mönstrade, jag köpte str 86 men det fanns även 80 kvar.

Lurvjackorna finns i grått oxå, det var någon som frågade det o det var ingen luva på den jag köpte,
    De hade fått in söta softshell jackor, jag köpte en lila/cerice i str 86 med vita prickar. mönstet påminde om didrikssons.
    Sååå roligt hade vi, längtar redan till vi åker igen.

Linnéa föddes 090127
  • evani
    tattarunge skrev 2010-09-03 13:32:58 följande:
    Då kör vi Solbrillor och öronproppar! 
    Mormor kommer ju bli värsta ligisten, ser inget, hör inget, vagnen rakt fram!
    He he. 
    Säg till när ni ska dit så man kan hålla sig undan eller skaffa
    skyddsutrustning Flört
    Linnéa föddes 090127
  • evani
    Smultronhjärta skrev 2010-09-14 11:11:03 följande:
    Det är den och skum i storleken tyckte jag
    hur menar du med skum?
    Linnéa föddes 090127
  • evani

ok då vet jag, får se om jag hittar en annan mössa som verkar bättre... Glad

Linnéa föddes 090127
  • evani

Någon som vet hur affären är upplagd numera? Hur mycket har de "snurrat" på alla saker.  Vad jag kan se på deras karta på hemsidan så verkar det som om allt ligger på samma plats som förut...

Linnéa föddes 090127
  • evani

Åhhh vad jag längtar till söndag då jag o mamma åker ner, vi startar hemifrån tidigt (vi har väl ca 45mil att åka) hoppas det inte är FÖR mycket folk, men det är det säkert eftersom det är lönehelg. Hur kunde jag missa det när jag bokade stuga???
    Hoppas att fynda massor som vanligt. Hoppas jackan från bloggen idag eller igår finns...

Linnéa föddes 090127
  • evani

Är det nån som vet om de har sådana man sätter på barnets huvud för att inte få shampo i ögonen? Vet inte vad den kallas, shamposkydd??? Finns det och ung vad kostar de?

Linnéa föddes 090127
  • evani
    Kevlarsjäl skrev 2010-09-22 19:30:18 följande:
    Japp, köpte sånt i måndags. 39,95 kostade det. Ett tjusigt med ankor på. Invigdes igår när dottern badade. Mycket bra. Hade dock problem att hitta dem så fråga om du inte hittar.
    var i affären låg de?
    Linnéa föddes 090127
  • evani
    Line80 skrev 2010-11-04 18:23:21 följande:
    kundvagnarna med babyinsats, står de ute bland vanliga vagnar eller vart hämtar man en sån?
    det finns några sådana inne i varuhuset i kundtjänst
    Linnéa föddes 090127
Svar på tråden Gekås vol 14