• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Krabbolina
    madebyinferno skrev 2010-03-04 19:58:08 följande:
    Har du möjlighet att lägga upp en bild på vagnen?? Eller någon annan som har bilder på deras vagnar, är ute efter en med liggläge iaf!?
    är du medlem på bilddagboken? I så fall logga in och sen borde du kunna se mina bilder där som jag la upp precis. Krabbolina heter jag där.
  • Krabbolina

nu ska det finnas en bild i mitt galleri med, men den är bara framifrån. Den andra var för stor.

• Krabbolina

jag köpte förresten jackan de har i sin blogg från den 1:e mars, den randga soft shell jackan.

• Krabbolina
    evani skrev 2010-03-04 19:53:15 följande:
    jag blev nästan tårögd när jag såg dem, och så tänkte jag att det skulle inte förvåna mej om de inte finns i min storlek. Jag fick dock gå upp en storlek då de är små i storlekarna.
    De finns i tre färger: vit, svart och blå/turkos.
  • Sefyria
    Hannajo skrev 2010-03-04 16:31:24 följande:
    Jag såg sådana i höstas, de var billigare än på ToysRus då i alla fall.
    Tack för svar!
    Vi ska åka ner nästa vecka så jag får hoppas att jag hittar något.
    ♥ Sebastian 060409 ♥ Sabina 080103 ♥
  • cid

Har dom fått in mycket vårkläder till barn?
    Är ute främst efter ytterkläder men också vanliga kläder.
    Barnens garderober behöver absolut bytas ut men vi har långt att åka och vill inte åka dit i onödan...

• Jiie

ÅH Krabbolina, vad glad jag blev när jag läste att dom hade On the Peak-softshell i stora storlekar!! You made my day, vi ska dit idag
    Den vanliga XL är ju skitliten, eller så är det jag som är för stor hahahaha...

Vet nån om dom har PS3 och pris? Spel vet jag att dom har men själva konsollen...

071227 0828 3765 50 ~~~~jannienettum.blogspot.com/~~~~
  • Pigelinen
    madebyinferno skrev 2010-03-04 19:58:08 följande:
    Har du möjlighet att lägga upp en bild på vagnen??Eller någon annan som har bilder på deras vagnar, är ute efter en med liggläge iaf!?
    Här är en bild på vår GeKås vagn (ett par år gammal men samma modell) LOVE IT!!!
  • Pigelinen
    ramone1 skrev 2010-03-04 18:43:01 följande:
    ´´ lägger upp om några minuter..köp förlängningen är ju bra, vi gjorde inte det å behövde förlänga men vi satt dit en träbit å de blev ju bra
    Tack... men tror dock att det blri IKEA denna gång då eftersom det bara skiljer 9kr men närmare 10mil enkel resa
Svar på tråden Gekås vol 14