• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Krabbolina
    Jiie skrev 2010-03-05 10:18:10 följande:
    ÅH Krabbolina, vad glad jag blev när jag läste att dom hade On the Peak-softshell i stora storlekar!! You made my day, vi ska dit idag Den vanliga XL är ju skitliten, eller så är det jag som är för stor hahahaha... Vet nån om dom har PS3 och pris? Spel vet jag att dom har men själva konsollen...
    äsch, de är för små i storlekarna helt enkelt!
  • Krabbolina
    Pigelinen skrev 2010-03-05 11:07:20 följande:
    Här är en bild på vår GeKås vagn (ett par år gammal men samma modell) LOVE IT!!!
    skönt att se att den håller mer än en månad!
  • ankaplanka

någon som vet om de säljer resesängar?

• Krabbolina
    hannis00 skrev 2010-03-05 12:18:54 följande:
    Hur mycket brukar ni handla för när ni åker?
    i höstas handlade vi för 6000 och igår för 5000.
  • Kaerleksbarn
    ankaplanka skrev 2010-03-05 12:36:21 följande:
    någon som vet om de säljer resesängar?
    Japp, 289kr
  • kalmar brud
    hannis00 skrev 2010-03-05 12:54:18 följande:
    Krabbolina : oj då går det åt att spara en del !!
    Jag ser det som när vi åker dit så åker vi dit för att handla inte bara för att titta... Vi brukar åka dit en gång maj/juni någongång och då handla för ca 6000-7000 kr... Då blir det kläder till hela familjen så man klarar sig ett år...

Sen åker vi även sen på hösten och handlar då vinter kläder... brukar gå på ca 3-4000 kr
  • CA81

Det gäller att se upp med priser. t.ex. badstöd (buddy) var 30kr dyrare på GeKås än på babyland. Jag hade tänkt köpa via tvättmedel men det var oxå betydligt dyrare än i vanlig affär.

Det lönar sig att kolla upp priser innan man åker till Gekås, det hade jag gjort och handlade bara det som var billigare.

• Krabbolina
    CA81 skrev 2010-03-05 14:27:08 följande:
    Det gäller att se upp med priser. t.ex. badstöd (buddy) var 30kr dyrare på GeKås än på babyland. Jag hade tänkt köpa via tvättmedel men det var oxå betydligt dyrare än i vanlig affär. Det lönar sig att kolla upp priser innan man åker till Gekås, det hade jag gjort och handlade bara det som var billigare.
    jag köper nästan aldrig schampoo och såna saker är uppe, alltså de första sakerna man springer in i.

Jag köpte dock rexona och dove deo igår.

Sen köpte vi maskindisktabletter, har aldrig testat dem innan men 50 kr för 90 tabletter låter iaf som ett bra pris.
Svar på tråden Gekås vol 14