• This is me

Gekås vol 14

Vad är det för tripp trapp stol alla pratar om???

• This is me

Så här står det i bloggen ang varför inte priserna skrivs ut, som någon undrade över!!

Prisfrågor
    ex "Hur mycket kostar tröjan?"

Svar:
    Vi på Gekås Ullared-bloggen har inte möjlighet att skriva ut priser i blogginläggen, eller besvara prisfrågor från er läsare.

Det är en del av Gekås policy att inte ge ut prisinformation via telefon, mail eller blogg. Detta dels av konkurrensskäl; dels för att vi vill att besöket på Gekås ska vara en riktig fyndupplevelse, full av överraskningar, för alla som kommer hit.

På Gekås jobbar vi med stora inköpsvolymer och små prispåslag. Därför kan du lita på att det alltid är billigt hos oss.

• This is me

Såg att någon frågade tidigare i tråden om fodrade regnställ, kolla noga så dom är så fodrade som du vill ha. När jag var där förra våren var jag ute efter fodrade regnställ med "tjockt" foder, då fanns det bara tunnare fodrade regnställ. Ett tips bara så man inte köper med fel hem :)

• This is me
    The Bumblebee skrev 2010-03-01 14:37:31 följande:
    Har du provat till lite äldre (aktiva som 17) barn oxå? Kan absolut tänka mig att vad som helst hade funkat när barnen var 1-2-3 år, men nu måste kläderna tåla en del slitage.
    Det enda jag har upplevt är att dragkedjan slutat att fungera på ett av ställen, jag har låång väg att åka. Men Ullared är toppen på kundservice, skickade ner jackan och fick tillbaka den hemskickad lagad och dom stod för alla frakt, fick tillgodo kvitto.

Jag har köpt flera fleccefodrade ställ till sonen från det att han började dagis tills nu då han börjar skolan till hösten. Han är väldigt aktiv och kryper MYCKET, det enda som blivit slitet (förutom dragkedjan) är är dom blivit sönder trampade längst ner på byxorna.
  • This is me
    The Bumblebee skrev 2010-03-01 19:25:34 följande:
    Låter ju väldigt bra! Finns det flera olika märken på de här fleecefodrade kläderna? Och i såna fall vilket ska man köpa?
    Ingen aning men det finns det säkert, just nu har vi WAVE :) Jag kollar ofta inte märke utan köper dom jag gillar mest i färg :)
    Såg att du frågade om termoleggings oxå, dom är helt underbara och ett måste om man gillar och använder leggings. Dom är tjockare och det känns som om dom är lite fodrade med flecce eller något annat skönt varmt material.

Det jag kan tycka är synd är att jag inte sett några fleccefodrade regnställ som går upp i ryggen, någon annan som sett/köpt det?
  • This is me
    Bebbo skrev 2010-09-29 11:57:14 följande:
    Hur stora är förvaringsboxarna utanför och kostar dem någonting? Å framförallt, hur stora är dem?
    Jag kommer åka ner med buss, och bussen kommer vara låst under hela tiden vi är i varuhuset. Så det går inte att gå ut och lämna sina saker. Å vill man gå ut och titta i affärerna utanför, så vill man ju gärna lägga ifrån sig sina inköp någonstans... :)
    Finns 2 stl tror jag. När vi åkte buss ner i våras så tog vi ett skåp då vi gick in på morgon så vi visste att vi hade någonstans att förvara alla varorna innan bussen öppnade. Det skåpet var stort, tror det rymde 5 eller 6 fulla ullared plastpåsar, lampfötter mm. Tror det kostade 5 eller 10:- som man fick tillbaka sen.
  • This is me
    Heleri skrev 2010-10-06 20:05:00 följande:
    Har någon sett om den finns en kulbana liknande denna? www.hikmet.se/Product.aspx?pk_prodid=9816&His...=
    Min syrra köpte en sån till min son i julklapp, kommer inte i håg vad den kostade men inte över 200.- i allafall. Inboxa min om du vill att jag ska ta reda på exakt pris. (kollar inte tråden så mycket längre då min resa redan är gjord för i år)
  • This is me
    Tvåbarnsmamma79 skrev 2010-10-07 20:58:15 följande:
    LEGO brandstation(7208), brandbåt (7207) samt flygplan (3183) är det nån som vet om det finns och isf vad det kostar?
    Brandstation: 579:-
    Brandbåt: 399:-
    Fanns flera legopaket i serien men dessa var de vi köpte :)
Svar på tråden Gekås vol 14