• This is me

Gekås vol 14

Dalkulla81 skrev 2010-10-08 19:21:21 följande:
    Nån som vet om det finns My Little Pony Starsong Sleep & Twinkle på Gekås?
    Vilken är det? Min dotter har en My Littel Pony Starsong, en stor häst (ingen "vanlig" pony) den köpte jag i våras när jag var där. Nu fanns bara den rosa, vet inte vad den heter kan kolla julklapps påsen om du vill. Om det är rätt häst vill säga Flört
  • This is me
    Dalkulla81 skrev 2010-10-09 13:48:08 följande:
    Det är en stor häst som är lila och så har den vingar. Så kan den prata och sjunga. Vad kostade den då? Kostar typ 500-600 kr i butik. Den rosa heter nog My little pony so soft newborn pony-pinkie pie. 
    Men då måste det vara samma, starsong som jag köpte i våras kostade 139:- den rosa som jag köpte för 2 veckor sen kostade 99:-
  • This is me

Fick en chock i går då jag var på Ica och såg vad bobbys hårspray kostade 72:- som på Ullared kostade 19,95:-

• This is me

Pippi huset kostar 299:-
    Hoppetossa 399:-
    Figurerna 69:-
    Möbelset 69:- och 59 (finns2).
    Om jag inte minns fel Glad

• This is me
    Ostbulle skrev 2010-10-27 00:55:08 följande:
    Någon som vet vad pippis hus/båt kostar?
    Pippi huset kostar 299:-, hoppetossa kostar 399:-. Figurerna 69:-/förpackning. Möbelset 59/69 finns 2.
  • This is me

Nu är resan ner till Ullared bokad :)
    Jag vill åka nu, helst i morgon men förra året åkte vi i början av Mars och det var för tidigt (tyckte jag).
    Så i år har vi bokat i början av April och hoppas då det kommit in mer sommarkläder och armpuffar mm.
    Längtar!

• This is me
    Thegran skrev 2011-03-28 15:56:05 följande:
    tack, priserna spelar ingen större roll. Lär vara billigare än på leksaksaffären iaf :) Hoppas de finns inne när vi ska åka :) tänkte storshoppa Pippisaker, dottern är helt insnöad på Pippi.
    Detta köpte jag i höstas/jul:
    Pippiskepp: 399:-, Pippifigurer: 79:-, Pippimöbelset: (finns 2) 59/69:-
    Fanns även pippikläder, peruk och skor.
  • This is me
    This is me skrev 2011-03-28 16:36:23 följande:
    Detta köpte jag i höstas/jul:
    Pippiskepp: 399:-, Pippifigurer: 79:-, Pippimöbelset: (finns 2) 59/69:-
    Fanns även pippikläder, peruk och skor.
    Jag vet, man blir så glad. Köpte alla Pippifigurerna till vår dotter till hennes paketkalender och sen fick hon Pippihuset på julafton 299:- kostade det. As billigt, men såg att ni redan hade det.
  • This is me
    7 michelingodingar skrev 2011-04-02 14:24:16 följande:
    men jag kollade där och kände på de flesta regnset men inga var flecefodrade utan bara det där grå tunna tyget i Obestämd maken kolla oxå och han hittade inga fleecefodrade han heller suck aja får väl bli en tripp dit senare till hösten och hoppas jag kan finna någradå
    Kan det vara så att dom tjockare kommer in till hösten? På höstkanten har jag alltid köpt
    fleccefodrade men när jag var där en vår och skulle ha till lilltjejen som skulle börja dagis
    så fanns bara tunna med grått foder i. Kanske inte så stor efterfrågan nu på våren utan
    folk köper dom tunnare då så kommer dom tjockare på hösten.
  • This is me
    Bellbox skrev 2011-08-16 18:46:24 följande:

TROR inte det (men är inte säker) Det säljs nämligen möbler separat i förpackning på samma hylla om jag inte minns fel... Förpackning med några figurer (de har olika konstelationer) tar de ca 60-70kr/st för...
    Nope inga möbler ingår i Pippi huset. Finns 2 olika fp med möbler att köpa till kostar som dockorna minns ej exakt pris men ca 70.
Svar på tråden Gekås vol 14