Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
Besöket gick ganska bra. Farfarn var jätte mysig. Farmorn var snäll men jag kunde inte riktigt läsa henne. Sambon säger att hon är en ganska tuff person men hade tydligen sagt förra ggn vi träffades att hon tyckt mycket om mig, så jag kör på det, ;) När vi skulle åka så var det värsta kram kalaset. Det kändes skönt iaf.
Jaha, då är dagen snart till ända och jag kan bara konstatera att denna veckan har varit helt underbar! Första positiva veckan på lääänge. Tex så i förra veckan satt jag och grät mig igenom dagarna och trodde aldrig det skulle ordna upp sig.. Snabba svängningar, men så är läget just nu.. Misstänker att det har med stabiliseringen av medicinen? Kan det vara så? För annars brukar mina svängningar vara under längre tidsperioder..
Men iaf, denna veckan startade jag upp en arbetsträning efter mer än ett år som sjukskriven - och jag blir behandlad som en kung (eller drottning.. *flinar) där! Trivs sååå bra! Gratis mat bara för att jag är GBP-opad, gratis gym bara för att jag arbetstränar och jag startar dagen kl 9.00 med fika och avslutar den 11.30 med lunch! Aj lajk! :D
Nu kommer helgen och det är ett tråkigt (nä, så ska man kanske inte säga, men jag har noll lust att gå!) kalas imorrn förmiddag, sen är det disco för de tre äldsta på kvällen. Men för övrigt tror jag det blir en lugn dag och det behöver jag!
Hur ser er helg ut då?
Trevlig helg på er!!
Kraaaaam//
angelika; jag svänger oxå mer sen jag började med stabilliserande förra året! Konstigt. Hoppas det jämnar ut sig när jag på måndag börjar med aktivering. Annars har ssk sagt att hon måste prata med min läkare om ev justeringar av medicinen. Gör mig jätte rädd, vet ju inte hur ändring av med. skulle påverka mig heller.
Hej nu har jag hittat hit, hej på er alla. Väntar på utreding men det är i princip klart att jag är bipolär 2 bl a.