• susye

Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2

3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram

• Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
  • susye
    LiNdA med SaBiNa o JoPPe skrev 2010-04-25 23:39:48 följande:
    Fy faan..idag är en sån där dag då man bara känner...."nej nu orkar jag inte mer". Jävla skitsjukdom!! Helvete!
    styrkekram
  • susye

sitter här mitt i natten o sorgen, saknaden o smärtan skär genom kroppen. begravningen närmar sig o det känns tufft.

• Maia
    susye skrev 2010-04-26 02:45:54 följande:
    sitter här mitt i natten o sorgen, saknaden o smärtan skär genom kroppen. begravningen närmar sig o det känns tufft.
    Vi finns här för dig. *kram*
  • TigerLily
    kram till dig vännen!!
  • TigerLily

fler vakna ser jag.. jag har legat sömnlös sen strax efter 3.. även fast jag är trött. Suck. Så jag passade på att blogga lite.. och autade idag att jag går i terapi 2 ggr i veckan. vet inte om det var så smart,,. men vafaan,. det e ju jag endå.. men har inte sagt nått om bipolär rikitgt än, men de som följer bloggen och har en hjärna och är insatta i den sjukdomen har nog läst det mellan raderna för länge sen.

• TigerLily
    Maia skrev 2010-04-25 22:18:03 följande:
    Precis! Jag har under hela min uppväxt känt dåligt samvete och att jag är lat. Har först nu insett att så inte är fallet. Ff dåligt samvete när jag inte orkar men liite mer förståelse för mig själv nu. Därför är det extra jobbigt när jag blir tjatad på att företa mig saker när jag är så långt ner att jag absolut inte orkar. Har jag minsta ork i mig så handlar jag mat, tar ut lillen i lekparken osv för jag VET att det är bra för mig. Men när jag inte ens har den orken så är det fruktansvärt irriterande och..ja, nästan förnedrande (?).
    ja fy så jag känner igen mig. Och det värsta för mig är att det ger mig såå dåligt samvete. SOm då pojkarnas pappa kommentarat typ.. Jaha, du orkar minsann DET om jag har gjort nått.. typ bakat eller så. eller nått annat och sen bara insett att nej, Jag ORKAR inte mer. Fan han borde ju skämmas att säga så. jag är själv med barnen typ jämt, han har dem knappt varannan helg.
  • Maia
    TigerLily skrev 2010-04-26 05:41:15 följande:
    ja fy så jag känner igen mig. Och det värsta för mig är att det ger mig såå dåligt samvete. SOm då pojkarnas pappa kommentarat typ.. Jaha, du orkar minsann DET om jag har gjort nått.. typ bakat eller så. eller nått annat och sen bara insett att nej, Jag ORKAR inte mer. Fan han borde ju skämmas att säga så. jag är själv med barnen typ jämt, han har dem knappt varannan helg.
    Jag beundrar dig verkligen som klarar av (var det 3 (?) barn själv.
    Du är min hjälte eller hjältinna kanske man ska säga.
  • Doldis
    kramar om. Har inte varit i tråden så länge så jag visste inte om... vem var det som har dött? Kram igen!
  • TigerLily
    Maia skrev 2010-04-26 05:56:27 följande:
    Jag beundrar dig verkligen som klarar av (var det 3 (?) barn själv. Du är min hjälte eller hjältinna kanske man ska säga.
    Åh vad snällt sagt av dig!! Blev lite tårögd här! Jag kämpar på.. men fan ibland vill man bara kasta in nyckeln typ. När orken tvärdör lixom.
  • Doldis
    TigerLily skrev 2010-04-26 05:38:55 följande:
    fler vakna ser jag.. jag har legat sömnlös sen strax efter 3.. även fast jag är trött. Suck. Så jag passade på att blogga lite.. och autade idag att jag går i terapi 2 ggr i veckan. vet inte om det var så smart,,. men vafaan,. det e ju jag endå.. men har inte sagt nått om bipolär rikitgt än, men de som följer bloggen och har en hjärna och är insatta i den sjukdomen har nog läst det mellan raderna för länge sen.
    Läser gärna din blogg! Vad är adressen?
Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2