Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
Hej förlåt för att jag inte varit aktiv på ett tag, och jag har skummläst lite av vad ni har skrivit men har inte speciellt mycket datortid på mig, ska vara duktigare på att svara på er men kan inte just nu, inte ikväll. Kanske nästa permision, om jag får någon sådan?
Det är kaos i hjärnan och kvällen häromdagen slutade med en injektion bakom höften av haldol och stesolid. Vet inte vad jag ska tycka om livet längre, det känns så jävla över. Även om jag flyttar till behandlingshemmet kommer jag ändå få leva på socialen, kanske resten av mitt liv? Jag vet inte.
Bo i en egen lägenhet med personal i samma byggnad, bara för att jag inte kan bättre, jag kan helt enkelt inte bättre.
Jag vill så mycket mer än vad jag kan ge mig själv, jag hade önskat att någon drog mig upp ur den här skiten som jag själv satt mig i, men kan man begära något sådant?
Idag skulle jag åkt och tittat på behandlingshemmet men alla flygplan är inställda så jag tar mig ingen vart. Trodde det var ett aprilskämt, just idag ska ett jävla vulkanutbrott i ISLAND förstöra min resa.
Jag vet inte vad jag känner längre, vilka känslor som är rätt och känna och vilka som är fel. Vad jag vill ha och inte vill ha. Om jag vill bli frisk eller om jag vill fortsätta vara sjuk?
Jag har varit så sjuk så länge jag kan missa, så det friska är väldigt okänt för mig. Det enda jag vet är att det inte kan fortsätta såhär..
cherrybaby, tråkigt att du har så jobbigt. Att ta såna beslut måste vara svårt. *kramar*
Förlåt alla ni som mår dåligt men, jäklar vilket lyckorus jag har! Är så djävulskt shoppingsugen. Har skickat in ansökan om att få ett kreditkort på HM. Säkert dumt. Har sprungit i mataffär för att göra en lyxig frukost till sambon och sen sprungit runt på stan för att köpa presenter till honom. Han fyller år idag. Har inga pengar kvar så kunde inte shoppa loss som jag vill.
Var hos ssk igår och vi pratade bla om barn. Hon tyckte att det inte var så bra att jag skaffar ett barn till som läget ser ut nu. Jag ff ostabil, sambon timanställd/arbetslös och trivs inte alls där han är, ostabil ekonomi osv osv. Vetatt hon har rätt men suget är så stort ibland, andra dagar vill jag inte alls utan vill bara ägna all min tid åt simon. Upp o ner, fram och tillbaka, ut o in. Varför måste det pendla så? :(
Jäkla skitdag idag! Varit på uruselt humör och inte velat nåt mer än att gråta och gömma mig. Där får man för en ynka hyperdag.
Herregud vilket shoppingsug jag har. Tittar på HMs sida varje dag och gör allt jag kan för att inte börja beställa. Försöker hålla mig ifrån alla klädsidor men det är så svårt.