-
-
Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6
-
Är det någon av er som har tips på var vi kan hitta en begagnad Phil & Ted´s syskonvagn?
-
I den här tråden postas bara bilder, här finns prattråden:FeliXia skrev 2011-01-12 18:38:37 följande:Är det någon av er som har tips på var vi kan hitta en begagnad Phil & Ted´s syskonvagn?
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m50437036.html
Begagnade vagnar hittar du tex på blocket eller här på Familjelivs köp och säljsidor. -
tack kanske man vågar säga trots att det är en bildtråd....Lillla My skrev 2011-01-12 19:19:28 följande:I den här tråden postas bara bilder, här finns prattråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m50437036.html
Begagnade vagnar hittar du tex på blocket eller här på Familjelivs köp och säljsidor. -
Här kommer utlovade bilder på hammerheads syskonsits på explorern
Max liggläge:
Dragkedjorna uppdragna:
Skivan i bakstycket framför bågen:
Alla lägen funkar bra med en 12 kg kille där bak. Han slår dock nästan huvudet i bågen (vet inte hur lång han är, var snart ett halvår sen vi var och mätte honom). -
Explorer med Hammerheads syskonsits i viloläge och tvååring på 88cm (för lång för viloläget så hon har hasat ner lite) Explorerns regnskydd.
Här är syskonsitsen inte i viloläge men ryggstödet bakom ramen och regnskyddet täcker helt.
Explorerns regnskydd inte täcker den sista lilla biten på syskonsitsen när den är i viloläget. -
Hej!
Finns det nån som har bild på explorern när den har en liten bebis i mjuklift samt ett äldre syskon samtidigt.
Jag fattar inte riktigt hur det ser ut då, ska köpa vagnen i feb. Har en son på 19 månader o snart kommer bebis 2, hur sitter som då första tiden, när man har mjukliften o en äldre?
Tacksam för svar!
Känner mig lite trög -
Jaså det är alltså två barn på inlägg 59??
-
Japp, det är mina fina barn som sover sött i vagnen, båda två:)
-
Har ni ngn bild på eran phil and teds SPORT, där ni har ca 3 månaders bebis. Har barnet i liggdelen eller har ni höjt lite, som sittande?
Själv har jag phil & teds SPORT och min son är 3 månad och 1 vecka.
Har fortfarande han i liggdelen som jag har höjt lite med knäpp remmen så att han kommer lite upp.
Kan inte använda längre phil and teds mjuklift som är 60 cm lång , så har nu en större mjuklift som min syster har haft till hennes barn, en åkpåse brio märke och det passar bra och är stor nog.
Undrar när kan barnet sitta istället för att vara i liggdelen, man kan väl bara höja liggdelen 1 steg eller?
Hur har ni som har barn i ca 3 månaders ålder? -
jag ska skaffa en sån här vagn jag undrar om det finns suflett till syskondelen?Hur ska barnen sitta har en snart 3 år som ibland vill åka vagn och en på 6 månader.