Inlägg från: Lillla My |Visa alla inlägg
  • Lillla My

Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6

FeliXia skrev 2011-01-12 18:38:37 följande:
    Är det någon av er som har tips på var vi kan hitta en begagnad Phil & Ted´s syskonvagn?
    I den här tråden postas bara bilder, här finns prattråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m50437036.html

Begagnade vagnar hittar du tex på blocket eller här på Familjelivs köp och säljsidor. 
  • Lillla My

Explorer med Hammerheads syskonsits i viloläge och tvååring på 88cm (för lång för viloläget så hon har hasat ner lite) Explorerns regnskydd.

Här är syskonsitsen inte i viloläge men ryggstödet bakom ramen och regnskyddet täcker helt.

Explorerns regnskydd inte täcker den sista lilla biten på syskonsitsen när den är i viloläget.

• Lillla My

Vibe med Peanut i nedre läget och syskonsits med tvååring 88cm och Elodieåkpåse.

Från mammas håll

• Lillla My

Skip Hop Saddlebag på en Vibe. Jag har satt den där man får sätta den när man har huvudsitsen monterad, på bilden är det en peanut och syskonsits. 

Väskan i profil.

Så här ser det ut på insidan. Man kan välja mellan, eller använda alla fästena. Jag brukar använda de två smala. Den breda saken i mitten kan man också använda för att sätta fast väskan. Det är handtaget som hänger i mitten.

I väskan hade jag idag:
    Fyra blöjor 2st 3:or och 2st 4:or byxblöjor.
    Engångsskötunderlägg.
    Ett paket våtservetter med ca 20st i.
    Liten flaska handsprit.
    En liten påse kex, Småfolk. 
    Ett paket näsdukar.
    Nappfodral JJ Cole.

Under promenaden stuvade jag även ner en Semper kartong med ersättning (som grötkartongerna i storlek) då det började regna. Allt går med lite vilja! Ja, väskan gick att stänga! Skrattande Ursäkta den suddiga bilden!
Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6