• miamisan

Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6

Så har vi startat upp nya BILDTRÅDEN för Phil & Ted's syskonvagnar.

Här kan vi visa våra bilder på P&T vagnar, på dess tillbehör, smarta tips och trix osv.
    Så välkommna att fylla på med bilder!

Men var vänliga att ställ eventuella frågor och kommentarer i ordinare tråden, så denna endast består av bilder.

Länk till "huvudtråden" om Phil & Ted's syskonvagnar del 17:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m50437036.html
  • Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6
  • miamisan
    Livrem som håller syskonsitsen uppe när den är framme (Klicka på bilden för att se en större bild)

Norgesessans super smarta lösning, för att hålla syskonsitsen uppe när den är framme. Spänna en livrem under sitsen.
    ♥ Tristan 080118 ♥ Mathilde 091119 ♥
  • ängeln83

Våran P&T Sport. Fram sitter sonen på 3 år och bak dottern på 4 månader.
    Åkpåse från Elodie Design och Cloudy sufflett.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Våran sport med 2 st Mini kånken på sidan av handtaget.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • bohusbebis

Lägg huvudet på sniskan, så här ser Aussies finest´s solskydd ut på syskonsitsen bak.... Inte optimalt, men helt okej. Vill man ha en "riktig" sufflett så ska man nog satsa på nåt annat, som solskydd funkar den dock.
  • bohusbebis

Lägger in en bild på lilltjejens favoritplats när jag ändå är igång, även om det är emot rekomendationerna så älskar hon att sitta där bak. Brukar ta med en bok, eller se på film - eller krypa ner i varukorgen och vila...
  • Ville Mor

Lyckades inte få in stora bilder men de ska vara klickbara annars får ni kika i bildgalleriet istället...

Mina nya svarta fina Minikånkar...
    Minikånken

Minikånken från sidan sett

Gracosuffletten är fäst med resår som jag bara gjort en knut på. Sen trädde jag på den runt fästet till syskonsitsen istället för chassit så kan man lättare sätta på och av.
    Fästen till Graco sufflett

Regnskyddet i varukorgen. Finns massor med plats över för fötter, 2åringen har iaf gott om plats. Man kan ju få ytteligare lite plats om man inte mosar ner regnskyddet utan viker det lite fint  
    Benutrymme med dubbelregnskyddet i varukorgen

Ville 071203 * Tess 090921
  • bohusbebis

Axel & Idas regnskydd, med liten plastlucka/fönster - går även att fälla ner det röda tyget. Sitter inte perfekt, ska slå i några tryckknappar så att den går ända ner vid fötterna bl.a. Men nästan...
  • bohusbebis

Vet in te om det syns, men här är samma regnskydd fast vänt bakåt och spänt över syskonsitsen bak. Inte optimalt, men med lite fix så går det åxå...
Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6