• miamisan

Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6

Så har vi startat upp nya BILDTRÅDEN för Phil & Ted's syskonvagnar.

Här kan vi visa våra bilder på P&T vagnar, på dess tillbehör, smarta tips och trix osv.
    Så välkommna att fylla på med bilder!

Men var vänliga att ställ eventuella frågor och kommentarer i ordinare tråden, så denna endast består av bilder.

Länk till "huvudtråden" om Phil & Ted's syskonvagnar del 17:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m50437036.html
  • Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6
  • ASL
    Stenroos1 skrev 2011-08-22 21:27:41 följande:
    Vart hittar man såna bakstycken ???
    Skulle tro att hon sytt det själv
    .?:*¨¨*:?.♥ Emmie 080606 & Cliff 110412 ♥.?:*¨¨*:?.
  • Stenroos1

Ok :) Men,vet du om det finns att köpa bakstycken någonstans ??

• Fiansess
    Stenroos1 skrev 2011-08-22 21:51:08 följande:
    Ja,precis en sån ...tusen tusen tack :D
    Vill påpeka att detta är en BILDtråd, men nu svarar jag dig ändå. Det bakstycket är ett myggnät/uv-skydd, så du inte blir besviken om du inte vet att det inte är heltäckande... Jag har det dock som bakstycke och tycker det är toppen!
    fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • Smultronblomma

Vi har ofta 3 barn i vagnen. en bäbis i liggdelen, en i sitsen och en på fotplattan. fungerar jättebra även längre sträckor!

• chesa

Någon som har bild på acta gracos sufflett på syskonsitsen, både i vanligt och i viloläge? Hur fäster man den?

• Viggo 090730
    chesa skrev 2011-09-06 12:28:49 följande:
    Någon som har bild på acta gracos sufflett på syskonsitsen, både i vanligt och i viloläge? Hur fäster man den?
    Jag har bild på det i min blogg under katergorin "Phil & Ted" :) Kika in vettja! Har bra bilder på det, man ser precis hur jag gjort där :)

emmashjartan.se/
    ♥ Viggo 090730 & Melker 110115 ♥ emmashjartan.se
  • Gaytjej

Bävernylon, fleece, reflexband och ett litet märke. Ska bli en footsack till nedre sitsen också.

Om det börjar skymma under promenaden. Fungerar både ensamt och tillsammans med den fodrade footsacken.

När hård- och mjukliften inte behövs: Liten madrass av dubbelvikt istoppstäcke + 'örngott' och filt som är sydd så att den inte går upp i fotändan.

Smutsskydd av stuvbitar från bävernylonet.
    Regnbågspäron? Välkomna till vår grupp!: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/regnbagsfamiljer-108/forum
  • Fröken Fräknig

Har lagt in några bilder i min blogg på PT Explorer med Dash syskonsits.

Hampus 090825 * Hilma 120401
  • chaii

Kan man skaka liv i den här tråden måntro? :) Efterlyser bilder på olika Phil and teds vagnar, hur har ni löst det med skötväska osv?

• Mrs TH

Hej!

Skulle gärna vilja se bilder på 3 åring ( ca 97cm/15,5kg)och 1åring ( ca 77cm/12kg)i navigator/vibe.

Tack på förhand

Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6