-
-
Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6
-
Skulle tro att hon sytt det självStenroos1 skrev 2011-08-22 21:27:41 följande:Vart hittar man såna bakstycken ???
-
Ok :) Men,vet du om det finns att köpa bakstycken någonstans ??
-
shop.philandteds.com/parts/black-classic/back-flap-mesh-phil-and-tedsStenroos1 skrev 2011-08-22 21:37:17 följande:Ok :) Men,vet du om det finns att köpa bakstycken någonstans ??
Typ sån?
Annars fråga i "prattråden", där finns många experter
Länk i TS. -
ASL skrev 2011-08-22 21:48:51 följande:shop.philandteds.com/parts/black-classic/back...
Typ sån?
Annars fråga i "prattråden", där finns många experter
Länk i TS.
Ja,precis en sån ...tusen tusen tack :D -
Vill påpeka att detta är en BILDtråd, men nu svarar jag dig ändå. Det bakstycket är ett myggnät/uv-skydd, så du inte blir besviken om du inte vet att det inte är heltäckande... Jag har det dock som bakstycke och tycker det är toppen!Stenroos1 skrev 2011-08-22 21:51:08 följande:Ja,precis en sån ...tusen tusen tack :D
-
Vi har ofta 3 barn i vagnen. en bäbis i liggdelen, en i sitsen och en på fotplattan. fungerar jättebra även längre sträckor! -
Någon som har bild på acta gracos sufflett på syskonsitsen, både i vanligt och i viloläge? Hur fäster man den?
-
Jag har bild på det i min blogg under katergorin "Phil & Ted" :) Kika in vettja! Har bra bilder på det, man ser precis hur jag gjort där :)chesa skrev 2011-09-06 12:28:49 följande:Någon som har bild på acta gracos sufflett på syskonsitsen, både i vanligt och i viloläge? Hur fäster man den?
emmashjartan.se/ -
Snälla nån med peanut och syskonsits på explorer`!!!
-
Efterlyser mönster till dynorna (PT Sport)!
Vet att det finns länkar i prattråden nr 17, men jag får inte ngn av dem att fungera!
-
Bävernylon, fleece, reflexband och ett litet märke. Ska bli en footsack till nedre sitsen också.
Om det börjar skymma under promenaden. Fungerar både ensamt och tillsammans med den fodrade footsacken.
När hård- och mjukliften inte behövs: Liten madrass av dubbelvikt istoppstäcke + 'örngott' och filt som är sydd så att den inte går upp i fotändan.
Smutsskydd av stuvbitar från bävernylonet. -
Har lagt in några bilder i min blogg på PT Explorer med Dash syskonsits.
-
Kan man skaka liv i den här tråden måntro? :) Efterlyser bilder på olika Phil and teds vagnar, hur har ni löst det med skötväska osv?
-
Hej!
Skulle gärna vilja se bilder på 3 åring ( ca 97cm/15,5kg)och 1åring ( ca 77cm/12kg)i navigator/vibe.
Tack på förhand