• miamisan

Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6

Så har vi startat upp nya BILDTRÅDEN för Phil & Ted's syskonvagnar.

Här kan vi visa våra bilder på P&T vagnar, på dess tillbehör, smarta tips och trix osv.
    Så välkommna att fylla på med bilder!

Men var vänliga att ställ eventuella frågor och kommentarer i ordinare tråden, så denna endast består av bilder.

Länk till "huvudtråden" om Phil & Ted's syskonvagnar del 17:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m50437036.html
  • Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6
  • Fiansess

Dynorna från Dash passar utmärkt i Sporten! De ser mycket mer orange ut än vad jag tycker de är. Blev hur fint som helst med rött mot svart!
    fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • Lillla My

Vibe med Peanut i nedre läget och syskonsits med tvååring 88cm och Elodieåkpåse.

Från mammas håll

• cocos87
    Lillla My skrev 2011-02-22 11:18:01 följande:
    Vibe med Peanut i nedre läget och syskonsits med tvååring 88cm och Elodieåkpåse.

Från mammas håll

Men gud så smart!
    Nathalie 090607, Leo 101105
  • Lillla My

Skip Hop Saddlebag på en Vibe. Jag har satt den där man får sätta den när man har huvudsitsen monterad, på bilden är det en peanut och syskonsits. 

Väskan i profil.

Så här ser det ut på insidan. Man kan välja mellan, eller använda alla fästena. Jag brukar använda de två smala. Den breda saken i mitten kan man också använda för att sätta fast väskan. Det är handtaget som hänger i mitten.

I väskan hade jag idag:
    Fyra blöjor 2st 3:or och 2st 4:or byxblöjor.
    Engångsskötunderlägg.
    Ett paket våtservetter med ca 20st i.
    Liten flaska handsprit.
    En liten påse kex, Småfolk. 
    Ett paket näsdukar.
    Nappfodral JJ Cole.

Under promenaden stuvade jag även ner en Semper kartong med ersättning (som grötkartongerna i storlek) då det började regna. Allt går med lite vilja! Ja, väskan gick att stänga! Skrattande Ursäkta den suddiga bilden!
  • doris34
    Lillla My skrev 2011-02-22 11:18:01 följande:

Från mammas håll

Var det mycket jobb med att ta bort det stora sätet från chassit?
    070515 090313
  • Greksmurfen

nån som har erfarenhet ifrån e3?? e den helt kass? vad e dåligt med den +?

mamma till Maximilian född 081028
  • Fiansess
    Tänk på att detta är, precis som det står i TS, en BILDTRÅD där endast bilder ska förekomma. Prat görs i vår ordinarie tråd. Tack! Solig
    fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • Poppit

Någon som har bild på hur det ser ut då stora barnet sitter i syskonsitsen "ovanpå" och bebisen ligger i cocoonen, på Explorern?

Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6