-
-
Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6
-
Dynorna från Dash passar utmärkt i Sporten! De ser mycket mer orange ut än vad jag tycker de är. Blev hur fint som helst med rött mot svart! -
Vibe med Peanut i nedre läget och syskonsits med tvååring 88cm och Elodieåkpåse.
Från mammas håll -
Men gud så smart!Lillla My skrev 2011-02-22 11:18:01 följande:Vibe med Peanut i nedre läget och syskonsits med tvååring 88cm och Elodieåkpåse.
Från mammas håll
-
-
Skip Hop Saddlebag på en Vibe. Jag har satt den där man får sätta den när man har huvudsitsen monterad, på bilden är det en peanut och syskonsits.
Väskan i profil.
Så här ser det ut på insidan. Man kan välja mellan, eller använda alla fästena. Jag brukar använda de två smala. Den breda saken i mitten kan man också använda för att sätta fast väskan. Det är handtaget som hänger i mitten.
I väskan hade jag idag:
Fyra blöjor 2st 3:or och 2st 4:or byxblöjor.
Engångsskötunderlägg.
Ett paket våtservetter med ca 20st i.
Liten flaska handsprit.
En liten påse kex, Småfolk.
Ett paket näsdukar.
Nappfodral JJ Cole.
Under promenaden stuvade jag även ner en Semper kartong med ersättning (som grötkartongerna i storlek) då det började regna. Allt går med lite vilja! Ja, väskan gick att stänga! Ursäkta den suddiga bilden!
-
Fina bilder
-
Var det mycket jobb med att ta bort det stora sätet från chassit?Lillla My skrev 2011-02-22 11:18:01 följande:Vibe med Peanut i nedre läget och syskonsits med tvååring 88cm och Elodieåkpåse.
Från mammas håll
-
nån som har erfarenhet ifrån e3?? e den helt kass? vad e dåligt med den +?
-
Tänk på att detta är, precis som det står i TS, en BILDTRÅD där endast bilder ska förekomma. Prat görs i vår ordinarie tråd. Tack!
-
Någon som har bild på hur det ser ut då stora barnet sitter i syskonsitsen "ovanpå" och bebisen ligger i cocoonen, på Explorern?