-
-
Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6
-
cizzigbg: På bild nr 2, är det ju en glipa mellan sätet o sufletten, ska de va så el går det o ha sufletten mot ryggstödet helt??
Sen,klädslen i sittsarna, fick ni dem så? fick man ingen dyna till så att säga? ? kom inte i håg att de såg ut så?? förvirrad
-
Den stora glipan beror på att vi har suffletten högt upp på bilden. Nu har vi kört den som enkelvagn ett tag och haft suffletten lägre ned, glipan har nästan varit obefintlig men man kommer nog inte undan att det inte glipar.Willes Mamma 08 skrev 2010-09-21 08:43:23 följande:cizzigbg: På bild nr 2, är det ju en glipa mellan sätet o sufletten, ska de va så el går det o ha sufletten mot ryggstödet helt??
Sen,klädslen i sittsarna, fick ni dem så? fick man ingen dyna till så att säga? ? kom inte i håg att de såg ut så?? förvirrad
Om du tittar på "Livrädd med Stils" bilder så ser du hur dynan som följer med ser ut. -
Är här någon kvar i tråden? Hur ser era däck ut? Våra har på 3 månader slitis ner till nätet.................går snart hål på alla tre.
Tack för fiffiga lösningar. bebisringar ska inhandlas! -
om man säter dynan så här i syskonsitsen så slipper man att barnen "hänger" -
Tänkte visa min pimpade gamla e3a, ny suflett och fårskonnet utklippt efter en dyna så den passar perfekt. Sydde på snören så jag kan knyta fast den också. Sydde även "bältesmuffar" av överblivet fårskinn så så här får Cleo åka i en och en halv månad innan bebis kommer. Ska även fixa fårskinn till syskonsitsen tänkte jag...
Syskonsitsen med den underbara dynan från Caroline (Livrädd med still, TACK!!!). Man skymtar dynan på första bilden också för den får ligga under fårskinnet... Suflett från P&T till syskonsitsen sitter som gjuten:)
Vagnen i sin helhet som den ser ut nu, och jag är värdelös på att ta bilder så reflexen på varukorgen blänker som f*n, sorry!!!
Cocoonen till bebben med den supermysiga lodger wrappern i, vet inte vem i tråden som tipsade om den men tack, den är ju sagolik...
Måste även visa en bild på den blivande storasystern som skulle inviga bebisens mjuklift. Hon ser inte helt nöjd ut, kan ha varit lite trångt men ändå helt okej för att vara 2 & 1/2 år tycker jag eftersom jag hört att cocoonen ska vara så liten.
-
Såhär glad blir man när man får ett gosigt vindskydd till sin vagn.
-
Någon som kan tipsa om någon som kan sy dynor till sporten?
-
Jag har precis sytt färdigt mina dynor till min sportvagn! Jag trodde aldrig att jag skulle klara sy några men det gjorde jag! Jag och blev suuupernöjd! Nu längtar jag tills april när lillebror kommer så att vagnen börjar användas! Tjejen är 18 månader nu och vi kommer nog använda vår gamla vagn tills lillebror kommer! -
Nu har ju vår lilla bebis kommit så nu har vi invigt vagnen med två barn och jag är om möjligt ännu mer förälskad i den. Cleo som aldrig gillat att åka vagn vill istället numer aldrig gå (tur att vi skaffade en syskonvagn) och lillprinsen sover som en stock i sin mysiga liggdel.
Cleo somnar så fort hon får chansen i sin älskade vagn och den mysiga buggy snugglen
Och Abbe också fast i sin lodger wrapper i gosig fleece
Ny skötväska som inte är en skötväska utan en väska från Jula för 249:- där vi har blöjor till Abbe, extrakläder till båda barnen, skötbädd, våtservetter, handsprit mm. Ganska liten och smidig men rymmer massor:)
-
hur ändrar man det?CizziGbg skrev 2010-09-21 14:45:37 följande:Den stora glipan beror på att vi har suffletten högt upp på bilden. Nu har vi kört den som enkelvagn ett tag och haft suffletten lägre ned, glipan har nästan varit obefintlig men man kommer nog inte undan att det inte glipar.
Om du tittar på "Livrädd med Stils" bilder så ser du hur dynan som följer med ser ut.