-
-
Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6
-
-
Våran P&T Sport. Fram sitter sonen på 3 år och bak dottern på 4 månader.
Åkpåse från Elodie Design och Cloudy sufflett.
-
Finns nu bilder på förvaringsförslag och upphängningar till P&T Sport i mitt galleri.
Förklara gärna i prattråden hur man lägger upp bilder direkt i tråden, för jag lyckas då rakt inte.
-
Våran sport med 2 st Mini kånken på sidan av handtaget.
-
Lägg huvudet på sniskan, så här ser Aussies finest´s solskydd ut på syskonsitsen bak.... Inte optimalt, men helt okej. Vill man ha en "riktig" sufflett så ska man nog satsa på nåt annat, som solskydd funkar den dock. -
A
Aussies Finest knytes fast med två band på var sida, rätt smidigt... -
Lägger in en bild på lilltjejens favoritplats när jag ändå är igång, även om det är emot rekomendationerna så älskar hon att sitta där bak. Brukar ta med en bok, eller se på film - eller krypa ner i varukorgen och vila... -
Lyckades inte få in stora bilder men de ska vara klickbara annars får ni kika i bildgalleriet istället...
Mina nya svarta fina Minikånkar...
Gracosuffletten är fäst med resår som jag bara gjort en knut på. Sen trädde jag på den runt fästet till syskonsitsen istället för chassit så kan man lättare sätta på och av.
Regnskyddet i varukorgen. Finns massor med plats över för fötter, 2åringen har iaf gott om plats. Man kan ju få ytteligare lite plats om man inte mosar ner regnskyddet utan viker det lite fint
-
Axel & Idas regnskydd, med liten plastlucka/fönster - går även att fälla ner det röda tyget. Sitter inte perfekt, ska slå i några tryckknappar så att den går ända ner vid fötterna bl.a. Men nästan... -
Vet in te om det syns, men här är samma regnskydd fast vänt bakåt och spänt över syskonsitsen bak. Inte optimalt, men med lite fix så går det åxå...