• miamisan

Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6

Så har vi startat upp nya BILDTRÅDEN för Phil & Ted's syskonvagnar.

Här kan vi visa våra bilder på P&T vagnar, på dess tillbehör, smarta tips och trix osv.
    Så välkommna att fylla på med bilder!

Men var vänliga att ställ eventuella frågor och kommentarer i ordinare tråden, så denna endast består av bilder.

Länk till "huvudtråden" om Phil & Ted's syskonvagnar del 17:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m50437036.html
  • Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6
  • Bess
    babyfia skrev 2011-03-15 13:02:34 följande:
    Tänk på att detta är, precis som det står i TS, en BILDTRÅD där endast bilder ska förekomma. Prat görs i vår ordinarie tråd. Tack! Solig
  • Mamma till Cleo och Abbe

Premiär för den lilla i syskonsitsen, han är tokförkyld så det passade bra att sitta upp och sova:)

Cleo, min prinsessa, född 080604. Abbe, min prins, född 101213.
  • cocos87
    Mamma till Cleo och Abbe skrev 2011-03-22 13:45:37 följande:
    Premiär för den lilla i syskonsitsen, han är tokförkyld så det passade bra att sitta upp och sova:)

Vilken P&T har du?
    Såg jättemysigt ut!

• emelillen

Beställde vagnen från Pramworld i måndagskväll (21/3) och idag (29/3) kom DHL med den hem till min dörr!

Loppan ♥ född 2010-05-05 | Bebis i magen ♥ BF 2011-07-29
  • mini75

Tänkte bara visa att storasyster sitter bra, overallen och fällen till trots..... Har satt stora suffletten på syskonsitsens ram, då blir där mer lutning på sitsen. Har man suffletten på huvudramen så blir läget mer upprätt.

Fick muta dottern (hon är f ö 3 år) med iphonen så hon skulle sitta kvar :)

Lillan på 7 månader ligger på en fäll under, hon har det bra där och hon är ganska stor, 9 kg... Har inte huvudsitsens rygg helt fälld för den blir alltför plan då tycker jag...

Gott om plats under suffletten!
  • Mamma till Cleo och Abbe

Svårt att fota men det är en liten bit kvar till ramen, kanske 5 cm. Cleo är 3 år om två månader och ungefär 85 lång (kort). Det är sportens tyg på e3ans syskonsits, vi har nu tyget på läget längst ner (det finns två knappar att fästa själva tyget  i). Hon kollar på film om ni undrar;)

Cleo, min prinsessa, född 080604. Abbe, min prins, född 101213.
  • S a C

Har äntligen fått tummen ur ändalykten och skapat nåt till min egen vagn!

Bakstycke

Bältesmuffar
  • emelillen

Fick hem den extra klädseln från Pramworld idag, MED röda säkerhetsknappar.
    Dock är ju dynan i en annan färg (grå med svart på sidorna), men det spelar inte mig nån roll!

Loppan ♥ född 2010-05-05 | Bebis i magen ♥ BF 2011-07-29
  • Viggo 090730

Testar att lägga upp en bild... Våran fina röda P&T Sport -10, med akta graco suflett till syskonsitsen (198kr på barnens hus). Är så nöjd med vagnen... Letar just nu efter SITTDYNOR, har hört att Dash dynor passar sporten? Någon som kan tipsa om en bra sida med sittdynor? Eller är det bara phil & teds hemsida? Skulle vilja ha lite att välja bland, tex. svarta dynor med vita stjärnor eller prickar på.

I övrigt så har våran son på 4,5mån precis börjat tycka om att sitta i syskonsitsen, han sitter helt tyst och kikar nyfiket ut och har inte tid att sova ;) Och OJ, så bra storebrorsan sitter i huvudsitsen, älskar passformen, så himla bra vagn! :)

Vet inte om ni kan se på bilden? Men på handtaget har jag en miniväska med kardborr, det är egentligen en kameraväska köpt på Ö&B för bara 19kr :) Perfekt att lägga mobil/nycklar/napp m.m i då man är ute och går och inte har med sig någon väska eller har fickor på sig :) Ett tips bara... Roligt att kika bland "vanliga" väskor tycker jag och använda fantasin lite :)

♥ Viggo 090730 & Melker 110115 ♥ emmashjartan.wordpress.com
Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6