Inlägg från: Mamma till Cleo och Abbe |Visa alla inlägg
  • Mamma till Cleo och Abbe

Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6

Tänkte visa min pimpade gamla e3a, ny suflett och fårskonnet utklippt efter en dyna så den passar perfekt. Sydde på snören så jag kan knyta fast den också. Sydde även "bältesmuffar" av överblivet fårskinn så så här får Cleo åka i en och en halv månad innan bebis kommer. Ska även fixa fårskinn till syskonsitsen tänkte jag...

Syskonsitsen med den underbara dynan från Caroline (Livrädd med still, TACK!!!). Man skymtar dynan på första bilden också för den får ligga under fårskinnet... Suflett från P&T till syskonsitsen sitter som gjuten:)

Vagnen i sin helhet som den ser ut nu, och jag är värdelös på att ta bilder så reflexen på varukorgen blänker som f*n, sorry!!!

Cocoonen till bebben med den supermysiga lodger wrappern i, vet inte vem i tråden som tipsade om den men tack, den är ju sagolik...

Måste även visa en bild på den blivande storasystern som skulle inviga bebisens mjuklift. Hon ser inte helt nöjd ut, kan ha varit lite trångt men ändå helt okej för att vara 2 & 1/2 år tycker jag eftersom jag hört att cocoonen ska vara så liten. 

Cleo, min prinsessa, född 080604. Lillpricken levereras 101213

Nu har ju vår lilla bebis kommit så nu har vi invigt vagnen med två barn och jag är om möjligt ännu mer förälskad i den. Cleo som aldrig gillat att åka vagn vill istället numer aldrig gå (tur att vi skaffade en syskonvagn) och lillprinsen sover som en stock i sin mysiga liggdel. 

Cleo somnar så fort hon får chansen i sin älskade vagn och den mysiga buggy snugglen

Och Abbe också fast i sin lodger wrapper i gosig fleece

Ny skötväska som inte är en skötväska utan en väska från Jula för 249:- där vi har blöjor till Abbe, extrakläder till båda barnen, skötbädd, våtservetter, handsprit mm. Ganska liten och smidig men rymmer massor:)

Cleo, min prinsessa, född 080604. Abbe, min prins, född 101213.

Japp, det är mina fina barn som sover sött i vagnen, båda två:)

Premiär för den lilla i syskonsitsen, han är tokförkyld så det passade bra att sitta upp och sova:)

Svårt att fota men det är en liten bit kvar till ramen, kanske 5 cm. Cleo är 3 år om två månader och ungefär 85 lång (kort). Det är sportens tyg på e3ans syskonsits, vi har nu tyget på läget längst ner (det finns två knappar att fästa själva tyget  i). Hon kollar på film om ni undrar;)

Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6