Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6
Tänkte visa min pimpade gamla e3a, ny suflett och fårskonnet utklippt efter en dyna så den passar perfekt. Sydde på snören så jag kan knyta fast den också. Sydde även "bältesmuffar" av överblivet fårskinn så så här får Cleo åka i en och en halv månad innan bebis kommer. Ska även fixa fårskinn till syskonsitsen tänkte jag...
Syskonsitsen med den underbara dynan från Caroline (Livrädd med still, TACK!!!). Man skymtar dynan på första bilden också för den får ligga under fårskinnet... Suflett från P&T till syskonsitsen sitter som gjuten:)
Vagnen i sin helhet som den ser ut nu, och jag är värdelös på att ta bilder så reflexen på varukorgen blänker som f*n, sorry!!!
Cocoonen till bebben med den supermysiga lodger wrappern i, vet inte vem i tråden som tipsade om den men tack, den är ju sagolik...
Måste även visa en bild på den blivande storasystern som skulle inviga bebisens mjuklift. Hon ser inte helt nöjd ut, kan ha varit lite trångt men ändå helt okej för att vara 2 & 1/2 år tycker jag eftersom jag hört att cocoonen ska vara så liten.