• Svar på tråden Vi som läser på Liber Hermods del 5
  • lillalisafisa

Maha81: Min lärare heter Berit. Vet inte om du haft henne innan i ngt annat ämne.. Skönt att det är någon mer än jag som tycker det är svårt att få A :)

• herreanna

Är det någon här inne som haft skriftlig examination? Jag undrar nämligen hur dom är utformade så man vet hur man bör plugga inför dom... 

Ska man skriva långa förklaringar och reflektioner som i uppdragen i Novo eller är provet utformat lite som själva proven i Novo, så att det står en massa frågor man bara ska svara fåordigt på? 

• calledol

Hej,

Jag har började läsa spanska 3 på Hermods i oktober. Är det någon som har gjort den skriftliga slutprovet i spanska 3 och kan berätta lite hur det är uppbyggt? Själv finner jag det lite svårt att veta vad man ska plugga på.

Tacksam för svar. 

• Dulishious

Uh, idag har jag examination av Människan & Språket, har varit en massa sjuk och inte orkat studera så mycket som jag borde :(

Nån som har läst kursen och har några sista tips så här rakt av?

• srewnell

Hej!
    Jag undrar först om det är någon som har läst:

Information och Kommunikation 1

Friskvård och Hälsa
    Hälsopedagogik  

på hermods och kan dela med sig av uppdragen??
    Självklart inte svaren =)

Ska inte börja från i januari när terminen startar igång men med tanke att jag lika gärna kan starta igång nu så jag hinner med fler kurser.

• srewnell
    srewnell skrev 2012-12-11 23:47:23 följande:
    Hej!
    Jag undrar först om det är någon som har läst:

Friskvård och Hälsa
    Hälsopedagogik  

på hermods och kan dela med sig av uppdragen??
    Självklart inte svaren =)

Ska inte börja från i januari när terminen startar igång men med tanke att jag lika gärna kan starta igång nu så jag hinner med fler kurser.
    Jag har nu fått uppdrag för Friskvård och Hälsa + Hälsopedagogik.

Det som jag nu behöver uppdrag på är

Medicin 1
    Filosofi 1
    Affärsjuridik
    Privatjuridik
    Rätten och samhället

Någon som har uppdragen till dessa? Självklart inte svaren!!!!!!!

(Mål att försöka hinna med runt 900p nästa termin och just därför behöver jag starta igång!  

• Dulishious
    srewnell skrev 2012-12-12 18:11:58 följande:
    Jag har nu fått uppdrag för Friskvård och Hälsa + Hälsopedagogik. Det som jag nu behöver uppdrag på är   Information och Kommunikation 1 Medicin 1 Filosofi 1 Affärsjuridik Privatjuridik Rätten och samhället Någon som har uppdragen till dessa? Självklart inte svaren!!!!!!! (Mål att försöka hinna med runt 900p nästa termin och just därför behöver jag starta igång!           

Jag börjar med filosofi 1'i Januari, kan kanske hjälpa då om det skulle vara aktuellt?
  • srewnell
    Dulishious skrev 2012-12-12 18:53:41 följande:

Jag börjar med filosofi 1'i Januari, kan kanske hjälpa då om det skulle vara aktuellt?

Det hade ju varit toppen för det är inget ämne jag kommer börja med först iaf, och jag får ju bara läsa ett ämne åt gången säger de :P Så det får du jätte gärna göra sen när du har börjat.

Mailen är iaf: [email protected]    
  • mikipiki

Finns det någon här som läst omvårdnads kursen och skulle kunna hjälpa mig med uppdrag 3? Tycker det är jättesvårt att förstå även fast jag läst boken 1000 gånger samt studieguiden :(

• abis

Jag ska snart ha muntliga i spanska steg 1. 
    någon som haft Mikael gappo?
    tips på vad han ställer frågor på?

Svar på tråden Vi som läser på Liber Hermods del 5