Moyo: Åh vad jag önskar att jag kan se den där länken! Vi har haft virus i datorn så inte alla program är på plats igen efter utblåsningen.
Det står bara att jag saknar det som behövs för att se filmen men inte vad. Nedrigt. Ska försöka ta mig till någon annan dator. Blev ju såå nyfiken!
LindaMattias: Ja byta panel på ett souterränghus kan ju få vem som helst att tappa gnistan. Vi ska måla om huset i sommar också med lite hjälp av svärisar. Vet inte hur mkt jag kommer att orka då men jag ska göra det lilla jag kan.
Innan dess; ska det komma gubbar och byta fönster och sätta in altandörr. Jag känner lite som du; bäst de kommer när de ska annars blir jag nog inte rolig att ha och göra med.
Värsta tänkbara scenario: de byter fönster i vardagsrummet precis när vi kommit hem från BB. Så fram med piskan! Haha!
Loris: Ja, du har så rätt. Varför kan de inte bara vara nöjda och glada? Jag tänkte lite sådär också; vi väntar också en tjej så grönt blir alldeles utmärkt!
Jag har inte heller gjort några inköp förutom beställt barnvagnen men jag har för mig att man får lämna tillbaka den om nåt går fel.
Usch, det är hemskt att man ska vara så skrockfull men jag är verkligen livrädd (fastän jag inte låtsas om det såklart) för att det ska gå på tok. Min svägerska förlorade sin bebis en vecka innan BF då förra året. Som tur är fick de en till flicka nu i September och det gick hur bra som helst men jag kan inte riktigt släppa det helt.
Fast jag tänker inte på det varje dag men är extra tveksam till att köpa nåt.
Däremot går jag och känner (och kikar förstås) på bebiskläder, hur stört det än låter. haha!
Var inne på Lindex och blev förvånad över hur olika kläderna var i kvalité. Vissa var supersträva medan andra mjuka som en babystjärt! Men det är klart.... jag har ju en hel väska med ärvda babykläder alá superrosa så varför ska jag vilja köpa nytt?
Delta1: Åh vad härligt det lät med en tur utomlands! Det skadar inte i det här fortsatta aprilvädret!
Inget möte för oss på FK, jag borde också gå. Det kanske är som du säger att det inte är så krångligt men vore ganska skönt att få det berättat istället för att försöka bli klok genom alla blanketter. De har ju en tendens märkte jag iochmed havandeskapspenning att vilja ha mkt papper. Det där med att få jämställdhetspengar alá 13500:- eller vad det var lät inte dumt!
Näe vet ni vad, nu har jag svammlat nog!
Jag hoppas att ni har en bra dag!