• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • amorosa

Fantastiskt Eliezer!! Grattis!

♥Alice föddes 2012-02-08♥ På 7:e ivf-försöket gick det!
  • mmiaa

Här händer en massa när man inte är inne och läser på ett tag. Våra grabbar är nu 7 månader och det är mer än fullt upp! Helt underbart såklart och svårt att förstå att det bara är lite drygt ett år sen vi fick se två små hjärtan slå efter 6 Ivf-försök.
    Toppenloppan: Stort grattis till lilltjejen!
    Hemflyttad: Grattis till livet i magen
    Eliezer4: Grattis till två hjärtan, tvillingar är så himla häftigt!
    Önskar er alla en toppensommar!

• Hemflyttad

Lycka till RottisTina!

Jag ska på inskrivning på tisdag och även göra UL då. Känns lite tidigt för UL, inte ens åtta veckor. Men något kan de nog se. Känner mig inte alls särskilt gravid, trött är man ju ändå med en nybliven ettåring liksom och jag mår inte det minsta illa. Vi får se hur det går ...

Mmiaa - härligt att höra att allt är bra med er. Det blir bara roligare och roligare för varje månad!

Loppan - hoppas ni har det mysigt tillsammans hela familjen. Glad

Vår son föddes 2012 efter flera års längtan. Nu hoppas vi på syskon!
  • Hemflyttad

Igår var vi på inskrivning och fick se en liten räka med hjärta som slog. Datum stämde fint och allt såg normalt ut. Så det verkar gå bra än så länge! Får se när det börjar sjunka in rent mentalt ...

RottisTina - hur gick det?

Vår son föddes 2012 efter flera års längtan. BF 14/2 2014...
  • Eliezer4

Gjorde nytt VUL på CA idag. Båda skruttarnas hjärtan slog jättefint. De var lika stora, 18 mm. BF 2014-02-11.

• amorosa

Vad härligt, tjejer! Då blir det precis runt Alices födelsedag det är bf för er, ser jag!

I helgen blev vi lite tveksamma till syskonförsök... Vi har haft en sjukt jobbig helg. Alices blev sjuk och förkyld i torsdags, och fre och lör natt var hon (och vi) vakna mellan ca 23-02 och vägrade somna om... Fre natt slutade med att jag satt och tittade på Teletubbies med Alice kl 1.30... Sen somnade hon.

Eftersom jag själv varit förkyld med jobbig hosta, så har jag inte sovit så bra själv heller innan Alice blev dålig. Så jag var otroligt trött i helgen, efter såna långvak och lördagen kändes som jag bara grät av trötthet hela dagen, och för att Alice var så kinkig och inte nöjd med nåt. Nu är det tack o lov bättre med hennes förkylning, och inatt sov hon relativt bra.

♥Alice föddes 2012-02-08♥ På 7:e ivf-försöket gick det!
  • Vädur 78
    Eliezer4 skrev 2013-07-03 18:00:19 följande:
    Gjorde nytt VUL på CA idag. Båda skruttarnas hjärtan slog jättefint. De var lika stora, 18 mm. BF 2014-02-11.
    Grattis till två <3 <3 I morgon är det precis ett år sen vi fick veta att vi väntade twins Grymt häftigt!! Mår du bra?
    ♥♥♥
  • Eliezer4
    Vädur 78 skrev 2013-07-03 20:14:01 följande:
    Grattis till två <3 <3 I morgon är det precis ett år sen vi fick veta att vi väntade twins Grymt häftigt!! Mår du bra?
    Tack så mycket!

Jag mår rätt okej. Är supertrött och illamående som kommer och går under dagen. 
    Idag har jag inte kunnat äta något på hela dagen förrän nu på kvällen då vi åt middag. Det enda jag kunde få i mig var lättmjölk och då lättade det lite grann. Tur att man har förstående kolleger som förstår om jag går iväg en stund och vilar. Jag jobbar på en förskola med barn 1-3 år. Utöver det så mår jag bra.  
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19