• sydney

Carlanderskatöserna del 19

vinterland: usch vad jobbigt. Jag hade också rosa fflytningar vidett par  tillfällen i tidig graviditet. Men det var ingen fara så det får vi hoppas att det inte är för dig heller. Det är så vanligt. Men det är så fruktansvärt jobbigt, jag fick hjärtat i halsgropen och allt hopp försvinner direkt.

• sydney

GRATTIS Amorosa till ruvning! och jag hoppas att det hjälper att skratta efter ET.
    Nu ska du få pluss och får vara gravid i 8-9 månader.

Vinterland: håller tummarna att allt går bra på VUL imorgon!

• sydney
    vinterland skrev 2011-05-30 09:27:38 följande:
    Här är det definitivt ett mf på gång, tyvärr :(  Blöder nu mycket. Ska ju in på ul imorn. vad händer nu? Får man vänta en mens och sen börja igen? Har en lite frysis som jag hoppas på. Nu är  det väl stängt till augusti? så jag antar att det blir efter sommaren?
    nej vad tråkigt. Kram till dig.
    Så var det efter att jag hade MA i somras, fick vänta en mens och sedan göra FET. CA stänger ju v. 27-31. Tyvärr får du nu vänta till efter stängningen.
  • sydney

Majsanna: tänker på dig och din man idag. Hoppas det blir en fin begravning.

• sydney

mmiaa: grattis till pluss! Håller tummarna för att det ska bli starkare & stanna hela vägen!

• sydney

Lito: usch vad fruktansvärt för er. stor kram. Hoppas ni får ett bra samtal med CA nästa vecka och att det kanske går att förändra något med medicinering.

• sydney

Love is everything & Amorosa: Grattis till era pluss! Härligt att läsa såna nyheter.

Nu har jag bara läst igenom fort de sidor jag missat under stockholmsvistelsen, men vet att det var ett par som fått minus också. Så tråkigt, det är inte alls kul, och sedan få vänta lite pga sommarstängningen också tills ni kan göra nästa försök.

• sydney
    amorosa skrev 2011-06-07 08:39:06 följande:
    Tack! Häftigt att vi är så lika! Har inga symptom direkt, så känns väldigt overkligt. Det är väl tveksamt om vi hinner med vul innan sommarstängningen. När stänger de? Vid midsommar? Berätta när du ringt idag! Jag väntar på deras samtal imorgon istället. Man får kanske gå till egen gyn eller mvc istället för vul?
    Ni borde hinna med VUL innan stängningen. Förra sommaren gick de in en dag och gjorde VUL under stängningen också.
  • sydney

Lito: men vilka underbara nyheter. Stort grattis!!! Ni som var helt inställda på mf och så händer detta. Efter blödningarna som du beskriver så kan jag förstå att ni trodde att det var kört, men va kul att där var en liten kämpe som lever rövare.

• sydney

När jag gjort ET/FET så har läkaren varit där och en från labb har tittat in. Undersköterskan som var med vid ÄP var inte med inne i rummet under återinförandet.

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19