• sydney

Carlanderskatöserna del 19

SÖTISA: stor kram till dig. blev så ledsen när jag gick in och läste hur det gått för dig. Hoppas allt löser sig på bästa sätt. känner igen tankarna, att man vill ha pluss så gärna men jag tycker nog också det hade varit bäst att få negativt direkt och slippa gå igenom ett missfall.

• sydney

Love is: kram till dig. Tråkigt att läsa att det blev minus för dig. Kör du ostimulerat FET kan du köra igång direkt, vet inte hur det funkar med stimulerat. VId mina stimulerade FET tog jag progynon tabletter (östrogen) från cykeldag 1. VI har gått på distans och betalar 9000 kr tilL CA och sedan beror det på vad distnasläkaren tar. Hos min betalar vi 900 kr/besök. Oftast klarar man sig på 1 VUL innan det är dags för insättning.

• sydney

Vädur: lycka till på ÄP imorgon! Denna gången ska det bli några fina befrukatade ägg och du ska komma till ET!

• sydney

Vädur: förstår ju att du är nervös och inte tar något för givet längre.kram till dig.

• sydney

Hoppas Vädur snart kommer in och berättar om ÄP och att allt gått bra!

Jag har VUL imorgon, och är så nervös. Vet inte om det är därför jag är så grymt illamående, eller om det faktiskt beror på graviditeten...?

• sydney

Love is: Provera har jag ingen erfarnhet av. jag tog progynon tabletter så som du beskriver och började med det på cykeldag 1. sedan började jag med progesteron 2 dagar före FET.
    Jag gjorde 1 VUL på dag 12 och sedan fick jag FET 5-6 dagar efter det. De mäter så att slemhinnan ser bra ut och att du inte har några äggblåsor på gång.

• sydney

vädur: du skrev ju ungefär samtidigt som mig ser jag nu ju.
    4 befruktade ägg låter bra, men som du skriver synd att inte alla gjordes med IVF.

• sydney
    Vädur 78 skrev 2011-04-13 11:45:51 följande:
    Man kan ju inte veta..... Men ICSI har varit väldigt dåligt på CA för oss... konstigt och sist gjordes ju allt med ICSI men dosen var nog ändå för låg sist. Men sonen är ICSI så en gång har det verkligen lyckats!
    hur många fick ni befrukade förra gången när ni inte kom till ET?
    Mycket möjligt att det är mannens kur som har bättrat på spermierna.
    Nu håller jag tummarna hårt!
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19