Carlanderskatöserna del 19
Bara ring och berätta hur läget är.
KRAM
jag har pratat med BM på Calanderska nu och fått en telefontid med Torbjörn på torsdag em så det känns skönt.
skönt att det gick så fort så får vi se vad han säger. BM föreslog Torbjörn direkt och som hon uttryckte det är han en klok man att svara på mina funderingar och frågor.
Loppan: Vilka fina pluss! stort grattis! Va kul!
Det är ju värsta plusvågen i tråden nu (om man bortser från mig).
Skrippo: tråkigt att få en sån BM. Håller tummarna att allt ser bra ut på fredag också!
Lito: snart ÄP för dig med! Lycka till.
Jag pratade med Torbjörn igår och han tyckte helt klart att vi ska försöka med vårt sista embyro innan vi sätter igång ett nytt IVF. Det var så fin kvalitet på det att det har stora chanser att lyckas, det är slumpen hela tiden sa han. Så jag är nöjd, eftersom vi ska testa ostimulerat igen så jag slipper käka progynon och jag får sättta igång DIREKT! igår var mensens första dag så det blir VUL 1 mars (dag 13). Hoppas nu att cykeln inte strular för mycket utan håller sig till Jag vet ju att det kan skita sig rejält. Att jag inte fårÄL eller att embyrot klarar inte upptining. Men då får vi direkt köra igång med korta protokollet så det känns helt ok. Han sa att de använder sig mycket av det korta och att det ger bra resultat. pergotime för att stimulera ÄL nämnde han också, men det är problem med att få tag på pergotime, det finns inte så ofta på maknaden så vi får köra utan.
Jag mår bättre av att slippa vänta så det känns liiiite bättre idag.