• sydney

Carlanderskatöserna del 19

Shibby; jag har också tryckt in den rätt långt, sedan gått snabbt till min plats och har jag bara suttit ned på kontorsstolen har det gått bra.

34:an: kul att se dig i tråden. Hur är det med dig? Blir det fler försök för er eller vad händer?

• sydney

Amorosa: jag håller tummarna för er imorgon! Spännande...

FruNaftra: så skönt att det gick bra idag och att det inte känns så långt borta med FET längre.

• sydney

Shibby; tråkigt att du inte fick några till frysen men nu ruvar du ju på din guld blastis! Håller tummarna att det går hela vägen, Som flera skriver är det långt ifrån alla till frysen, jag fick 3st 2 dagars. Hade de odlats längre hade det knappast blivit 3st, kanske ingen.

• sydney
    nirakanna2 skrev 2011-01-20 21:03:00 följande:

Hej på er! Jag hängde här tills vi fick vår son för 2 år sedan och läser rätt troget i det tysta. Är det någon som vet hur det funkar med betalning för FET? I infopappren stod det bara att medgivandelappen för återinförande måste lämnas innan tining, men får man fakturan först när de vet om det blev någon FET?

vi fick faktura med posten några dagar efter FET.
  • sydney
    Skrippo skrev 2011-01-21 08:37:49 följande:
    Hej på er fina vänner

Har ju hållit extremt låg profil här i tråden.
    Gjorde FET den 11/12 och hade TD 25/12. Och jag plussade!!!!
    Men rädslan har varit stor eftersom det slutade i MF sist.
    Men i måndags varvi på VUL och allt såg perfekt ut och det lilla hjärtat pickade på så fint!!
    Har nu varit på första besöket hos BM, mysigt!
    Nästa UL blir 15/2 och jag längtar som en tok!
    Men skillnade mellan när jag var gravid och fick missfall och denna gången är att denna gången så känner jag mig verkligen gravid. Mår illa, trött och har ömma bröst.

Kram på er alla
    GRATTIS! Jag gissade att du var gravid eftersom du aldrig berättade något om hur det gått vid test.
    Skönt att allt såg bra ut och att du känner dig gravid, det vill man ju faktiskt göra!! Förstår att du är orolig när det gick som det gick sist, men nu ska ju allt gå bra! Förstår att du längtar till nästa UL, försök att njut och glädjs åt dina grav symtom!
  • sydney

Shibby; stort grattis, hoppas ni får en underbar helg!
    Du får berätta sen hur ni haft det!

• sydney

shibby: grattis! Det är ju tidigt, men med blastis så är det fullt möjligt.
    Vad spännande! Vilken morgongåva alltså...

Amorosa: glömde gratta dig tidgare till alla ägg du fick ut! Toppenbra!
    Ni har inte hört nåt från CA ännu? Då blir det ju ET på onsdag, nu håller jag tummarna för er!

• sydney
    amorosa skrev 2011-01-24 15:55:13 följande:

Jag hoppas så klart att du har rätt. Men vi har varit med om två gånger förut då det inte blivit ET, så det är väl därför jag är lite nervös för det... Fast då har vi förstås bara fått 4 ägg på plockningen. 15 ägg är ju lite bättre odds!

vilken skillnad på antal ägg! har du ändrat metod/medicin nu i och med du fick så många ägg?
    Nu måste det ju bli ET men förstår att du är orolig.
  • sydney

Loppanlängtan: låter ju superbra! Inte illa pinkat av vänster äggstock alltså! Nu håller vi tummarna på många fina ägg vid ÄP nästa vecka!
    Och lycka till med huset, hoppas ni får det för budet som ni nu har lagt . Du får gärna lägga ut länken här i denna tråden också om du har möjlighet. Blir ju nyfiken.

• sydney

Någon här som knaprat progynon i samband med FET? Förra gången jag gjorde det kände jag inget särskilt men nu har jag haft lite spottings (det var helt normalt enligt bipacksedeln men det hade jag inte förra gången) och har även som lätt mensvärk. Hoppas allt ser bra ut, oroar mig för allt och inget känns det som. Får fråga min läkare imorgon, om han har tid....alltid så stressigt när jag är där.

Dallas: om mannen inte är med vid ÄP, använder ni er av fryst sperma då eller? Häftigt att det funkar.
    Lycka till och hoppas att ni kommer igång efter nästa mens.

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19