• sydney

Carlanderskatöserna del 19

Shibby; mig ringde de typ vid 10 tiden dagen efter ÄP och ändrade tid för ET (fick bara 4 befruktade).
    Men det lovar ju gott att de inte ringt ännu, då blir det antagligen ET på tisdag.

• sydney
    amorosa skrev 2011-01-14 13:27:58 följande:
    Shibby: håller tummarna!

Jag har fått äl-flytningar... Är det ok? Kommer inte ihåg om jag haft de under de andra behandlingarna. Ska ju på vul på söndag, så då ser de ju om allt är ok. Men det känns lite sådär... Eller är det normalt?
    Jag vet att jag hade ÄL flytningar under IVF;:n men det är ingen fara.
    Lycka till med VUL på söndag! Blir det ÄP nästa vecka eller vad tror du?
  • sydney
    majsanna skrev 2011-01-14 14:35:02 följande:
    Tillbaka på hotellet sedan några timmar. Har nu sovit två timmar...

Fick idag ut 4 ägg så förhoppningsvis blir det återföring av ett guldägg på söndag. Lite missnöjd med mängden... men det räcker ju med ett ägg för att få bebis.
    Grattis till 4 ägg! Jo det är ju så att det räcker med ett guldägg!
    Lycka till på söndag!
  • sydney

grattis till alla lyckade besök på CA i helgen!!
    Nu ska här plussas!

idag är mensen här på riktigt så jag har börjat knapra progynon inför FET. Ska ringa distans läkaren imorgon för att boka tid för VUL.

• sydney

loppanlängtan; eftermiddag har jag gjort ET och fet. Båda gångerna kl 13.30

mina gamla menopur sprutor har jag fortfarande liggandes i en påse i badrummet, vet inte vart jag ska lämna in dem? apoteket? håller med dig om att det blir mycket skräp.

• sydney

Shibby: håller tummarna för dig i em att du ska få tillbaks en toppen blastis!

Jag har pratat med distansgyn nu och ska dit på VUL den 27/1, sedan blir väl FET några dagar senare (under v.5) om slemhinnan ser ok ut. Inte så långt borta nu.

Jag har börjat tappa en del hår igen, gjorde det i höstas efter MA och då testade jag b-vitamin, berocca och nåt mer, tyckte det hjälpte men har nu inte ätit något regelbundet på länge. Vet inte om man ska äta nåt sånt nu innan FET, vad tror ni? B-vitamin kan väl inte skada?

• sydney

Grattis Shibby till lyckat ET! Och vad många befruktade blastisar det blev, hoppas många går att frysa, bra att ha som backup.

• sydney
    Vädur 78 skrev 2011-01-18 16:39:58 följande:
    Har haft tele samtal med Göran nu Var ju lite orolig när de sänkte min dos så mycket men nu känns det bättre efter jag pratat med honom. Sist fick jag ju ut 22 ägg och det är alldeles för mycket och det var ju bara 2 st som höll toppkvalité. Nu är målet 6-7 ägg sa han och 4-5 med bra kvalité förhoppningsvis..... så får helt enkelt lita på honom
    Måste bara säga vad härlig Göran är  
    Det låter ju bra! Det låter ju logiskt med hans resonemang, 4-5 med bra kvalitet låter toppen.
    När börjar du spruta?
  • sydney

Lillafröet: härligt att läsa att allt var bra med den lille i magen! Måste vara underbart att se den lille sprattra!
    Blir det fler VUl för dig nu, ska ni göra KUB kanske?

• sydney

Cotton: grattis till ännu ett lyckat UL. Vilken vecka är du i nu?

Shibby & Majsanna: ruvningen är hemsk, man överanalyserar allt och inget. Inte lätt att låta bli.
    Så här i början är det ju knappast några grav symtom man känner.

FruNaftra: usch lider med dig vännen. Jag blödde inte alls länge efter mitt MA men sedan strulade min kropp hela hösten & jag hade låååånga cykler, kommer ihåg hur frustrerande det var att bara gå och vänta, vänta & vänta på att få göra FET. Men snart är det din tur! Håll ut, du är stark! Bra att du fick tid hos CA imorgon bitti, hoppas de har lugnande besked att ge dig.

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19