• sydney

Carlanderskatöserna del 19

Tillbaka från VUL. Det var svettigt. Men det gick bra. Läkaren sa direkt att här ser jag hjärtat slå och det lugnade mig lite. Och sedan mätte han och Mini är 13,4 mm... jag är i v. 7+1 idag så allt verkar vara i ordning så här långt!
    Bokade in ett nytt VUL om 2 veckor.

• sydney

Sötisa: jag gör VUL hos distansläkaren och han erbjöd mig ett extra VUL utan extra kostnad. Och det säger man ju inte nej till. Kan vara lugnande att ha ett VUL till med tanke på att jag fick MA i somras.

• sydney

Vädur: vad ledsen jag blir för er skull. Skickar en stor kram till er.

Kan tänka mig att det känns urjobbigt och sedan att inte veta hur det kommer att gå, när kommer det fler guldägg? Hoppas du får ett bra samtal med CA i veckan.

• sydney

Grattis till nya pluss och lyckade VUL!

Lycka till på ÄP imorgon, har för mig att det var 2 stycken som hade det då.

• sydney

Vädur: vad skönt att höra! Och visst är Torbjörn underbar, håller med dig!
    Och äntligen får ni nu köra med 225ie...

• sydney

Vinterland: illamående var jag av progesteronet. Men kass i magen kommer jag inte ihåg att jag var.
    Lycka till på ET idag.

• sydney

Lycklig vill ha mer: Grattis till plusset!! Som Shibby skrev så är det VUL oftast i v.8.

• sydney
    Lycklig vill ha mer skrev 2011-04-27 08:08:03 följande:
    Tack men igår började bruna blödningar när jag varit på toaletten, inte mycket och inte rött men hoppet sjönk ordentligt.
    Fy vad jobbigt. Vet hur det känns, och hoppet sjunker alltid. Hoppas det inte är något allvarligt. Håller tummarna för dig!
  • sydney

Fismamman: grattis till 2 blastisar i frysen!

Dallas: hoppas allt går fint idag på VUL.

jag har varit på VUL idag, v 9+1 och det såg fint ut. Vilken lättnad. Mini viftade med armarna!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19