Carlanderskatöserna del 19
Kram på er tjejer och tack för ert stöd!
Tack tjejer!
Jag kan inte låta bli att bli orolig för det här med cystan. Vet ju att den förmodligen går tillbaka men tänk om den inte gör det då? Jag tror Göran sa något om att vi skulle få cystan borttagen om den inte gick tillbaka av sig själv. Han talade mest i termer om att den SJÄLVKLART kommer fixa till sig själv. Jag gillar hans positiva inställning eftersom jag själv gärna målar fan på väggen
När vi tittade på UL-bilden så såg man att cystan var jättestor. Tänk er en sida med kanske 15 fina äggblåsor i en stor klase. Istället för detta var det en enda gigantisk blåsa/systa som tog upp hela skärmen. Var läskigt att se Åh jag vill inte opereras. Har man inte tillräckligt med motgångar i livet? ...ÅåhhH....jag ska nog gå upp på ett berg och skrika ut lite frustration snart. Känner att jag behöver det.
Får försöka tänka positivt. Jag slapp ju skrapning!!!!
Tack för att ni är så härligt positiva. Jag behöver mycket av den dosen just nu
STOR kram till er, ni underbara människor!
Loppanlängtan: Göran sa att det var mensen och sa bara att det var en riklig mens. Riklig mens my ass. Niagarafallsmens heter det i min ordbok. Tyvärr kan man inte få svar på allt.....men men... Jag hoppas cystan hinner försvinna av sig själv. Den var så himla stor så jag vågar inte hoppas på att den hinner gå tillbaka helt. Låter man den vara och gör FET om den minskat tillräckligt?
Majsanna, jag har tyvärr ingen erfarenhet av AHA. Jättebra att ni tar detta med läkaren. Har era embryon någonsin hatchat? Labbpersonalen brukar ju kunna se när embryoväggen är på väg att brista och kan säkert se om så är fallet för era embryon också.
Cotton, grattis, vad underbart
Visst är det konstigt. Alla verkar ha samma problem. Flicknamn är inga problem att komma på men när det kommer till pojknamn blir det oftast problem. Antingen kommer man inte överens eller så kommer man inte på något bra namn alls.
Min man envisades med att det skulle bli Elton om det blev en pojk....det säger väl allt
Kram!