Carlanderskatöserna del 19
Lilla fröet och Mom...STOR kram till er
Lilla fröet och Mom...STOR kram till er
Neeeej Pimma. Gud vad tråkigt. Beklagar verkligen!!
Det var verkligen en riktig tråkig dag idag med så många ledsamma besked. Är så ledsen för er skull Önskar det fanns något jag kunde göra.
Kramar!
Hej tjejer. Ville vara säga att VUL inte gick bra alls. Hjärtat slog, men fostret var bara hälften så stort som det borde vara. Så missfall står inför dörren. Urs vi är så ledsna. Trodde verkligen det skulle bli julibebis. Här går man runt och är aptrött och spyfärdig, så får man inget för det mer än en massa blod och tårar.
Vi får se när vi kommer igång igen. Just nu orkar vi inte ens tänka på saken. Det är inte roligt någonstans det här.
Ska tillbaka på kontroll nästa vecka på onsdag. Då får man väl ett mer definitivt besked.
Kram till er!
Tack tjejer, det värmer.
Lilla fröet, vadå flytta tillbaka? För oss var det inte tal på att flytta tillbaka eftersom de redan visste när jag borde ha blivit gravid. Och eftersom fostret inte alls följer den bestämda tillväxtmallen så verkar det inte stå bra till. Fostret måste ju växa i en viss takt, annars är något fel. Det enda Margareta sa var att orsaken till detta kan vara att embryot fäste väldigt sent, men det vet jag att den inte gjorde eftersom jag fick plus på stickan så vansinnigt tidigt....rd 4,5. Så det känns hopplöst just nu BLÄ vad jag hatar det här. Och så gick man runt och intalade sig att det skulle bli så himla bra. Tog ju 6 månaders IVF och FET försök för att få Ella så detta var väl för enkelt antar jag, att lyckas redan på första försöket.
Bläbläbläblä.....och blä
Vädur, en del av mig vill släppa detta och gå vidare så man kan vara en glad mamma till Ella men en annan del vill fortsätta kämpa. Får ta dag för dag. Tack för ditt stöd!
Vädur, hon mätte aldrig hjärtslagen så vitt jag vet. Hon mätte bara fostret och sen avslutade hon och sa att hon skulle berätta hur hon tänkte inne på hennes rum. Urs vad kall jag blev då.