cotton skrev 2010-10-26 10:26:52 följande:
Hej alla!
Grattis Väder till ett bra VUL och omslag redan idag! Tjohooo!
Det går fort när det väl går
Sydney, vilken mysig grej med en adventskalender där du slår in små paket för varje dag. Funderar på att göra en sådan till maken, han är ett stort barn ibland
Alla ruvare (nu är ni så många att man inte orkar skriva ner era namn). Lycka till! Vet att ni har TD allt från om några dagar till den 4/11 och att några tjuvtestar och andra inte... man får göra på det sätt som känns bäst för en själv helt enkelt. Och skita i maken, he he he. Även om han protesterar. De kan nog aldrig förstå de miljoner tankar man går omkring med som ruvare.
Idag gick mitt VUL bra, eller hur man säger. Torbjörn (älskar den mannen!) är så himla försiktig och proffsig alltså. Han såg en äggblåsa på vänster äggstock som var 10 mm men på höger sida såg han en som var 15 mm. Så jag ska börja testa imorgon. Jag hade ganska tunn men fin slemhinna än, så han trodde inte på utslag förrän på fredag, lördag.
Jag frågade om det såg ut som att min ägglossning skulle strula denna månad med tanke på Cornelius förlossning ,men det såg absolut inte så ut tyckte han utan det såg verkligen "fint" ut. (och då blir jag stolt när han säger så, sjuk man är
). Jag ska på ytterligare ett VUL 3-4 dagar efter att jag fått utslag på ägglossningstestet. Ska du också på ett extra VUL då Vädur? Undrar om jag ska dit enbart för att jag fölösts för 6 veckor sedan...
Ha en härlig dag tjejer!
Kramar till er alla!
Härligt att allt såg så fint ut Cotton. Och det är ju jättebra att du ska in på extra VUL så de kan garantera att du har ägglossat fint. Man kan säkert få komma in på extra VUL om man frågar efter det.
Tänk, snart ansluter du dig också till ruvarskaran. Underbart!!
Kram!