• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Happiness
    Släggan skrev 2010-03-24 12:53:09 följande:
    Suck!Äggplock igår och av de 4 äggblåsorna fick de fram 2 ägg. Åkte därifrån med en positiv känsla och hoppades på det bästa.För ca 30 minuter sedan ringde Göran och meddelade att inget av äggen såg bra ut.Just nu känns allt så meningslöst.tar nog en paus från FL ett tag.Lycka till ni tappra tjejer.
    Åååå vad sorgligt. Sitter med tårar i ögonen.. Ge inte upp!!!!
  • Fylgja
    Släggan skrev 2010-03-24 12:53:09 följande:
    Suck! Äggplock igår och av de 4 äggblåsorna fick de fram 2 ägg. Åkte därifrån med en positiv känsla och hoppades på det bästa. För ca 30 minuter sedan ringde Göran och meddelade att inget av äggen såg bra ut. Just nu känns allt så meningslöst. tar nog en paus från FL ett tag. Lycka till ni tappra tjejer.
    Åh nej, stackare! Så ledsamt. Sköt väl om dig!
  • Vädur 78
    Släggan: nej fy vad tråkigt. Samtalen som man verkligen inte vill ha Tusen kramar till dig
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Mllu

Vad hemskt Släggan. Jag tänker på dig!! Många kramar

• amander

Släggan: Vilket hemskt besked, det är sånt som bara inte får hända. Styrkekramar till dig. Har själv testat negativt igår så det blir att ta nya tag då vi inte fick till frysen denna gång.

• Vädur 78
    Amander: Kramar om! Hoppas på bättre lycka nästa gång! Vet du när du får starta igen??
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • mulan
    amander skrev 2010-03-25 08:10:57 följande:
    Släggan: Vilket hemskt besked, det är sånt som bara inte får hända. Styrkekramar till dig. Har själv testat negativt igår så det blir att ta nya tag då vi inte fick till frysen denna gång.
    Massa styrkekramar till dig oxå. Det är inte rättvist. Ta hand om varandra och ladda om nu. Kramar!!! 
    I väntan på FET
  • Fylgja

Trist Amander! Jag är på RD 8 idag, och tror inte så mycket på att det kommer gå den här gången heller. Känner ingenting, mer än något som jag tror är begynnande mensvärk.

• smulanjag

så idag har jag varit på CA och spolat äggledarna. det gick jätte bra! och jag hade en av de manliga läkarna idag å han var verkligen jätte snäll å försiktig!!, allt ser jätte bra ut på mig säger dem.., alla prover å ägg, äggstockar å äggledare så det kändes super skönt!!, sen kommer givetvis tankarna att man kommer bli ett av de paren som trots inga "fel" aldrig får barn.., hemska tankar som amn måste försöka mota bort jag vet!!!, nu är det iaf bara sambons prov kvar som han fortfarande inte fått tummen ur att lämna men jag hoppas han gör det på måndag! kram å trevlig helg till er alla!!!!!!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19