• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Vädur 78
    mulan skrev 2010-03-27 11:38:56 följande:
    Min distansgyn har semester snart, vilket kolliderar med VUL inför vårt FET . Frågade honom hur vi gör då. Han hade på förslag att vi åker till sjukhuset i Värnamo och jag hade ett förslag att jag vänder mig till någon av distansläkarna i Jönköping. Han föreslog Carl-Johan Grankvist. Är det någon som haft honom??
    Tror Budde1 från RMC tråden har gått hos honom
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-03-27 11:49:06 följande:
    Tror Budde1 från RMC tråden har gått hos honom
    ok, Tack!
    I väntan på FET
  • ceropegia

Mllu: Grattis! :)

Vilka läkare på CA har ni? Jag har fått en kvinnlig läkare..som jag just i detta ögonblick inte minns namnet på....hon är inte en utav de ordinarie på CA..men jag hoppas hon är lika duktig ändå......

• Vädur 78
    ceropegia skrev 2010-03-27 16:37:17 följande:
    Mllu: Grattis! :)Vilka läkare på CA har ni? Jag har fått en kvinnlig läkare..som jag just i detta ögonblick inte minns namnet på....hon är inte en utav de ordinarie på CA..men jag hoppas hon är lika duktig ändå......
    Heter inte hon Susanne?? Tror bara de tar in duktiga läkare där
    Hur går det med sprayning??
  • Finns ingen ledig signatur

Såg att det var både bra och dåliga nyheter i tråden de senaste dagarna. Tråkigt att läsa när det inte fungerat, hoppas på er tur snart......

Roligt att läsa om när det blir pluss på stickan, det ger hopp.

Själv så fick jag två små tillbaka idag, så nu är det bara att vänta Lika jobbigt varje gång........

• Vädur 78
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-03-27 17:15:30 följande:
    Såg att det var både bra och dåliga nyheter i tråden de senaste dagarna. Tråkigt att läsa när det inte fungerat, hoppas på er tur snart......Roligt att läsa om när det blir pluss på stickan, det ger hopp.Själv så fick jag två små tillbaka idag, så nu är det bara att vänta Lika jobbigt varje gång........
    Grattis till ruvning!
  • Mllu
    Såg att det var både bra och dåliga nyheter i tråden de senaste dagarna. Tråkigt att läsa när det inte fungerat, hoppas på er tur snart......Roligt att läsa om när det blir pluss på stickan, det ger hopp.Själv så fick jag två små tillbaka idag, så nu är det bara att vänta Lika jobbigt varje gång........
    Lycka till! Håller tummarna!
  • mulan
    Grattis till ruvningen!!!!!!! Håller tummarna!
    I väntan på FET
  • Fylgja
    ceropegia skrev 2010-03-27 16:37:17 följande:
    Mllu: Grattis! :) Vilka läkare på CA har ni? Jag har fått en kvinnlig läkare..som jag just i detta ögonblick inte minns namnet på....hon är inte en utav de ordinarie på CA..men jag hoppas hon är lika duktig ändå......
    Har träffat henne vid ett par tillfällen, tror hon heter Susanna, hon har hursomhelst känts väldigt bra. Mjuk och bra att prata med, känns som att hon ser en.
    Såg att det var både bra och dåliga nyheter i tråden de senaste dagarna. Tråkigt att läsa när det inte fungerat, hoppas på er tur snart...... Roligt att läsa om när det blir pluss på stickan, det ger hopp. Själv så fick jag två små tillbaka idag, så nu är det bara att vänta Lika jobbigt varje gång........
    Håller tummarna för att det ska gå bra!
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19