• cotton

Carlanderskatöserna del 19

Sushikatten, testen på ruvardag 7 trodde jag skulle bli negativt, så jag ville inte slösa en dyr gravsticka, utan provade testlagrets billiga sticka. När jag såg två streck tappade jag hakan, Köpte därför ett tvåpack Clearblue (plus varianten) på lunchrasten och provade då, och fick se ett underbart plus. Började tro på det lite.
    På tisdagmorgonen tog jag mitt andra CB test och fick se ett ännu finare plus. Onsdag morgon tog jag ett CB digial som visade Gravid 1-2 veckor. På torsdag tog jag billiga stickan igen som visade ett väldigt starkt gravstreck., På fredag testade jag med CB testet jag fick av CA och fick det starkades plusset hittills.

Sedan testade jag inte på hela helgen, men imorse tog jag ytterligare ett CB digital då jag ville se "svart på vitt" att HcG ökat i blodet, och fick besked Gravid 2-3... så det går åt rätt håll

Som du ser, nojar jag något fruktansvärt och jag har lovat mig att försöka lugna mig och börja lita på mina plus och våga slappna av som gravid.

Jag håller alla tummar jag har för er tjejer som ruvar, har ET, ÄP och så vidare... jag litar på att CA kan öka era chanser at bli mammor markant!

• cotton
    Lycklig vill ha mer skrev 2010-06-09 08:39:25 följande:
    Åh vad bra. Blev lite orolig att jag kanske missatt något. Hade VUL förra veckan och ska på FET i morgon om min blasto klarar upptiningen.
    Lycka till, hoppas det går bra och att du blir en ruvare idag!
  • cotton

Happiness, jag är så ledsen för din skull! Jag förstår att du måste känna dig otroligt tom inombords men jag kan inte ens föreställa mig din sorg!

Fick du en störtblödning? Var du CA och tog alla tester? Har ni bestämt ifall ni ska orka att försöka igen?

*kramar om*

• cotton

Å Sushikatten, ruvar du på en blastis? I så fall kan du kanske lita på ett tjuvtest en fyra dagar före TD... Håller alla tummar och tår för att det blir ett fett plus för dig!

Finns igen ledig signatur, lycka till med tvillingarna! Tänk om du får två bebisar!

Allt bra här. Ömma bröst, och trött som bara den, men inga andra symtom att prata om. Jag vet att jag kanske borde vara glad över det, men jag är orolig att jag har för få symtom. Känns som att det där plusset inte alls ger en ro i hjärtat... Jag slappnar nog inte av förrän jag ser vår lilla "plusetta" på VUL på CA den 23 juni.

Hur mår ni andra?

• cotton

Sydney, 7 ägg tycker jag är en fin skörd!
    Håller tummarna för att de INTE ringer och att du får en fin blastis på lördag! .-D

• cotton

Sushikatten, vad härligt med minst en blastis till frysen! Då kanske ni har ett potentiellt syskon där! Jag håller verkligen alla tummar och tår för er skull. Det är er tur nu!

Finns ingen ledig signatur, förstår att du inte vågar hoppas. Men jag hoppas åt dig. Och två insatta ägg ökar väl chanserna ganska mycket för att åtminstone ett ska fästa?

Mulan, massor med lycka till inför ert NUPP. Förstår att du längtar efter att få se Mini igen!!!

• cotton

Lycka till alla ni som startar nu i höst! Jag hoppas på massor av plus i tråden under hösten!

Själv är jag i vecka 16 och har RUL om tre veckor. Både längtar som är livrädd för detta datum. Har varit på en del VUL och UL under de veckor som hittills gått och då har det sett bra ut, men man har ju aldrig zoomat in på hjärta och hjärna på bebisen direkt...  MEN, jag försöker att tänka positivt!

Härlig höst vi har framför oss tjejer!

• cotton

12 eskimåer i frysen! Jösses, det är ju ett fotbollslag med avbytare! Vilka härlig odds!   Säger som övriga, att det inte skulle lyckas känns ofantligt osannolikt faktiskt.

Sydney, skönt att allt kommit ut och att ni kan börja försöka igen!

Sushikatten, är det redan dags för din FET? Å vad härligt att köra igång. Antar att ni ändå haft en bitterljuv längtan efter hösten.

Tack alla för era fina ord. Min oro inför vårt RUL känns så liten jämförelse mer längtan efter plus. Vet ju precis hur den längtan överskuggar alla andra känslor. Jag vill se många plus och kunna lugna alla er inför era RUL senare i vinter.

*kramar om*

• cotton

Jag tror jag har några puregon-ampuller kvar hemma, men det är absolut inte mycket. Men det är väl ingen brist på denna medicin.

Men jag känner med er som måste vänta ytterligare! Vet ju hur man känner, då känns varje extra dag som ett oöverkomligt hinder. Jag tänker på er!

• cotton

FruNaftra, så länge du är rökfri när du startar din behandling, tror jag absolut inte att dina tre månaders rökning påverkar vare sig resultat eller blivand bebis.

Beklagar din väns bortgång. Måste ha varit otroligt tungt.

Jag håller tummarna för att det löser sig för er ekonomiskt! Köper ni försöken ett och ett, eller är det ett trepack ni ska köpa?

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19