Carlanderskatöserna del 19
Sushikatten, testen på ruvardag 7 trodde jag skulle bli negativt, så jag ville inte slösa en dyr gravsticka, utan provade testlagrets billiga sticka. När jag såg två streck tappade jag hakan, Köpte därför ett tvåpack Clearblue (plus varianten) på lunchrasten och provade då, och fick se ett underbart plus. Började tro på det lite.
På tisdagmorgonen tog jag mitt andra CB test och fick se ett ännu finare plus. Onsdag morgon tog jag ett CB digial som visade Gravid 1-2 veckor. På torsdag tog jag billiga stickan igen som visade ett väldigt starkt gravstreck., På fredag testade jag med CB testet jag fick av CA och fick det starkades plusset hittills.
Sedan testade jag inte på hela helgen, men imorse tog jag ytterligare ett CB digital då jag ville se "svart på vitt" att HcG ökat i blodet, och fick besked Gravid 2-3... så det går åt rätt håll
Som du ser, nojar jag något fruktansvärt och jag har lovat mig att försöka lugna mig och börja lita på mina plus och våga slappna av som gravid.
Jag håller alla tummar jag har för er tjejer som ruvar, har ET, ÄP och så vidare... jag litar på att CA kan öka era chanser at bli mammor markant!