Vädur 78 skrev 2011-05-04 09:26:16 följande:
Det är väl ganska bra. Man förstår ju att man ska vara oerhört glad att vi lyckats få ett mirakel
På sätt och vis är det ganska skönt att äntligen få veta varför vi haft svårt att få barn. Jag känner mig väldigt positiv inför nästa behandling och hoppas det kommer gå fint med 225ie och akupunktur
Vi kommer köra nästa behandling runt mitten av augusti eller slutet, beroende på när mensen kommer. Jag känner att kroppen behöver vila lite och jag behöver samla kraft. Torbjörn tyckte ju med vi skulle vänta nu. Sen ska jag ju få akupunktur ett tag innan med så hinner ju inte i alla fall
Sist när vi lyckades började jag på akupunktur i juni och började sen behandling 24 aug och det blir väl något liknande denna gång.... ska bara ringa och kolla med akupunkturen så hon inte ska åka till Kina eller nåt över sommaren
Ska även ringa CA om jag kan slippa det första vulet nu på sprutdag 6 så gjorde vi ju sist med 225ie, jag vet ju att jag svarar bra på den dosen och samtidigt kanske man kan få ner priset hos distansgyn..... tycker de kan vara lite schysta för alla pengar vi har slängt i sjön nu i vår
Annars ska jag höra med CA om inte de kan göra ett vul där istället, tycker de kan kompensera oss lite för de ändrade så i behandlingen
Jag tycker att ni resonerar klokt och har man väl bestämt sig för att starta under augusti månad, blir väntan inte så tung och lång. Jag tycker också att ni mycket väl kan åka in på VUL på CA runt dag 6 (om ni ens måste det, vi gjorde inte det när vi sprutade utan gjorde VUL dag 9 och sedan hade vi ÄP två dagar senare). Eftersom det faktiskt varit CA som kört sitt eget race mot era egna rekommendationer, tycker jag mycket väl att ni ska ställa krav på dem denna gång och få det "lilla extra". Jag tror också att det kommer att gå bra för er denna gång. NI hinner vila er, ni kör på en dos även du tror på och med det extra hoppet och den extra dosen gonalF, känns det som att det blir en del fina ägg