Carlanderskatöserna del 19
Grattis Loppan! Underbart! Var ligger huset? När flyttar ni in? Myyys!
Amorosa, har hållit tummarna hela dagen
Grattis Loppan! Underbart! Var ligger huset? När flyttar ni in? Myyys!
Amorosa, har hållit tummarna hela dagen
Majsanna, jag fick tårar i ögonen av glädje för er skull! Ett stort fett grattis till er!!! Är det första gången du är gravid?
Och lycka till Sydney och Loppan idag!!!
Loppan, grattis till ett lyckat ÄP! Väntan nu på besked är olidlig och jobbig... men CA är väldigt duktiga och jag tror absolut att du kommer att ha ett kanon embryo när det är dags.
Amorosa, jag hade lite spottings av brun karaktär när jag var gravid med Cornelius. Denna gång hade jag lite orangeaktiga spottings. De brukar komma runt BIM liksom för Fru Naftra.
Sydney, spännande med ruvning nu! Jag håller tummar och tår för fint plus om 12 dagar.
Hello och gomorron!
Allt bra här. Ska på ultraljud imorgon och är väldigt nervös. Min oro har kommit nu, när jag är nära den veckan där Cornlius dog och istället för att slappna av efter vecka 12, har jag börjar oroa mig en del. Jag kämpar mot oron ,men den finns där. Jag hoppas att jag känner mig lugnare imorgon.
Hur mår du Sydney?
Och hur mår alla ruvare? Det var länge sedan det var så mycket aktivitet i tråden för allihop
TACK alla för er fina uppmuntran. Den värmer bra i hjärtat och stillar oron i själen.
Väder, spännande med mens snart. Lusigt det där hur man hatar sin mens så ofta, men ibland längtar man sig verkligen sönder och samman efter den.
Sydney, läs några bra böcker och en fika är nog inte dumt. Och vila och ta hand om dig själv också. Innan du vet ordet av är det nästa helg och dags att testa. Nu är det dags för ett plus, så är det bara.
Skrippo, förstår din oro, men självklart är allt bra med pyret i magen! Den 15 är inte långt bort och då får du se skrutten igen. Myyys
Loppan, jag tror inte de ringer och säger dag för dag, annat om det inte ser så bra ut. Vill de ha in dig tidigare, ringer de nog och meddelar att ni får komma in. Men denna gång ska det ju bli blastisar, det har vi ju bestämt allihop
Å grattis till sprutstart Vädur! Äntligen!