Carlanderskatöserna del 19
Love, jag testade ytterst svagt positivt på RD 5 med en blastis (frusen) som tidigast. Men det strecket var nästan osynligt och gick inte ens att få med på bild. Först RD 8 tyckte jag att mitt positiva resultat kändes tryggt.
Vid färskförsök plussade jag på RD 7 och då var strecket svagt men absolut tydligt nog för att klassas som ett positivt besked.
Men du ska INTE jämföra dig med andra utan din kropp är din kropp och du kan plussa mycket senare utan att det är något fel. Man hör om dem som får minus dagen för TD men plus på TD.
Vädur, jag förstår att du blir frustrerad och att du inte känner dig hoppfull. Men jag försöker ändå tänka att de på CA kanske har en tanke med detta sätt ändå. De vill ju ge dig en möjlighet till mycket bättre befruktningsprocent på högkvalitativa ägg. Får du ut åtminstone 8 ägg är det ju hur bra som helst. Men jag förstår din oro, man går ju på empirisk erfarenhet. Jag kan bara gå till mig själv och jag hade ju 10 äggblåsor varav 9 innehöll mogna ägg och av dem fick jag ju till slut 3 fina blastisar. När är det beräknat att du ska göra ET?