• cotton

Carlanderskatöserna del 19

majsanna skrev 2011-01-19 14:35:54 följande:
    Tack!!
    Man får helt enkelt leva i ovisshet ett tag till Obestämd
    Känn du efter och överanalysera du, det hör till... men ta inte ut något negativt i förskott! Nu ska här plussas i tråden!!!
  • cotton
    FruNaftra skrev 2011-01-20 09:55:07 följande:
    Hej tjejer. Är tillbaka från CA nu. GUD vad glad jag är att jag ringde och åkte in för ytterligare kontroll. Annars hade blödningen förmodligen fortsatt ett bra tag till.

Slemhinnan var varken tjockare eller tunnare jämfört med för en vecka sedan och blödningen håller fortfarande på. Cystan var som jag anade borta. Har inte känt av den på några dagar så jag antog att den hade spruckit. Och det måste den ha gjort. Skönt. Men eftersom blödningen håller i sig så skrev Göran ut Provera som jag ska äta i 10 dagar och ska göra att mensen stannar av. När jag slutar med den kommer nog mensen komma igång igen och sen är det dags för FET   Känner mig sååå lättad! Äntligen ser jag ljuset i tunneln.

Har någon av er ätit det? Vad har ni fått för biverkningar av medicinen?

De tog över blodprov för att se om gravhormonet är tillräckligt lågt. Göran ska ringa i eftermiddag och berätta hur det låg. Är det inte det och kroppen fortsätter strula så får det nog bli en liten skrapning, men så långt vågar jag inte tänka än. Nu har jag fått hjälp och vill tro att det funkar
    Å vad fantastiskt! Vad BRA att du åkte in och fantastiskt vilket stöd du fått av CA! Det är otroligt positivt att cystan är borta och det är härligt att du ser ett ljus i slutet av tunneln. Det är fruktansvärt irriterade vad våra kroppar kan utsätta oss för ibland, men snart får ni köra igång med ert FET. Nu när du ser ljuset i slutet på tunneln, kan du ju passa på att njuta av din sista tid som ogravid. Drick vin, ät ostar och rött kött och lev som du vill.

Jag är verkligen jätteglad för din skull. Tycker det var idel goda nyheter.
  • cotton

Amorosa, jag har redan börjat hålla tummarna så att knogarna vitnar

• cotton

Loppan, hur kommer det sig att Menopuren gör ondare? Är det en spruta lik orgalurtanet?  Kul med husletande - Lycka Till, det är en djungel där ute. Men ååå så kul när man htitat sitt drömhus!

• cotton

Shibby, tråkigt att du inte fick några eskimåer, men jag tror de är ovanligare än vad man tror att få några isglassar. Och som Vädur säger, det räcker med en guldblastis, och det är ju den lilla stjärna du ruvar på nu!

• cotton

Grattis Skrippo! Jag har verkligen tänkt på dig och hoppades att ert VUL skulle gå bra!

När har du nu BF? Fantastiskt! Denna tråd ska ju lusas ner av massor med plus nu så det var en  bra start på året tycker jag Eller rättelse, en FANTASTISK start på året!

• cotton

Shibby, grattis till bröllopet! Önskar ert ett långt liv tillsammans med massor av kärlek och lycka.
    Amorosa, grattis till din fantastiska äggskörd! Wow, goda odds för att få en fin blastis tillbaka!

• cotton

Shibby, jag testade plus på RD 5 med blastis också! Så jag vågar mig nog på ett grattis i alla fall! Vilken morgongåva!!! Detta är ni så värda!

• cotton

Shibby, ja, det var så svagt, men ändå solklart! Du är gravid! Grattis!!!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19