Carlanderskatöserna del 19
Man får helt enkelt leva i ovisshet ett tag till
Amorosa, jag har redan börjat hålla tummarna så att knogarna vitnar
Loppan, hur kommer det sig att Menopuren gör ondare? Är det en spruta lik orgalurtanet? Kul med husletande - Lycka Till, det är en djungel där ute. Men ååå så kul när man htitat sitt drömhus!
Shibby, tråkigt att du inte fick några eskimåer, men jag tror de är ovanligare än vad man tror att få några isglassar. Och som Vädur säger, det räcker med en guldblastis, och det är ju den lilla stjärna du ruvar på nu!
Grattis Skrippo! Jag har verkligen tänkt på dig och hoppades att ert VUL skulle gå bra!
När har du nu BF? Fantastiskt! Denna tråd ska ju lusas ner av massor med plus nu så det var en bra start på året tycker jag Eller rättelse, en FANTASTISK start på året!
Shibby, grattis till bröllopet! Önskar ert ett långt liv tillsammans med massor av kärlek och lycka.
Amorosa, grattis till din fantastiska äggskörd! Wow, goda odds för att få en fin blastis tillbaka!
Shibby, jag testade plus på RD 5 med blastis också! Så jag vågar mig nog på ett grattis i alla fall! Vilken morgongåva!!! Detta är ni så värda!
Shibby, ja, det var så svagt, men ändå solklart! Du är gravid! Grattis!!!
Men Loppan, heja vänster äggstock!
Lycka till med husköpet!