Carlanderskatöserna del 19
Sushikatten, kommer även att tänka extra på er på måndag! Å vad spännnande! Jag hoppas på en god skörd med en överfull äggkorg åt er båda! Och om du av förklarliga skäl inte orkar vara positiv, ska jag vara positiv åt dig denna gång: (hurtfriska jag... he he he)
Kryddan71, jag hoppas innerligt att ni får ett plus på tisdag, men blir det så att denna gång faktiskt inte lyckades, hoppas jag SÅÅÅ att det blir femte gången gillt! Du är så stark och positiv och du kommer att få ditt plus, det måste vi tro!
Släggan, jag är också trött på alla "slappna av" eller "tänk på annat" kommentarer man får när man berättar om sin IVF. I synnerhet som vi är oförklarigt barnlösa, tycker folk att de kan komma med icke efterfrågade kommentarer som handlar om allt ifrån att vi ska skaffa hund till att försöka att inte stressa upp oss. Människor som fäller sådana dumma kommentarer borde få gå omkring en dag med de tankar och känslor alla vi kan känna, så tror jag det blivit annat - KLOKARE - ljud i skrällan...
Önskar er alla en riktigt go helg!