Carlanderskatöserna del 19
Lilla fröet och Släggan, håller tummarna för bra äggplockningar för er imorgon! Minns att ett guldägg är allt som krävs.
Lilla fröet och Släggan, håller tummarna för bra äggplockningar för er imorgon! Minns att ett guldägg är allt som krävs.
mom70, grattis till en riktigt fin skörd!
Lilla frö och SLäggan, håller tummarna för en god skörd imorgon!
Och 34an, jag håller mina tummar för dig sååå hårt! Jag hoppas läsa om ett fint plus imorgon bitti. Och skönt att mensen inte kommit, det tycker jag är positivt.
God natt alla!
Grattis mom70 till ett riktigt bra resultat. Och möjlighet till 5dagars är ju hur bra som helst!!!
Lilla fröet, jag förstår din besvikelse, men som många skrivit har tidigare,räcker det ju med ett guldägg. Och det är ju självklart att du ska ha ett sådant ur din skörd.
Jag TROR att detta räknas som försök, även om inga ägg befruktas, men jag vet inte, så fråga någon annan här som säkert vet bättre.
Jag sänder mina varmaste kramar till er alla och en extra kram till 34an och Skrippo.
Sedan får Fru Naftra en rejäl lyckospark där bak. Hoppas att allt går bra!
Släggan, skönt att höra att allt gick bra och tänk, imorgon ruvar du troligen! Spännande!
Kryddan 71, vad skönt att du fick ett bra möte. Jag förstår att det inte blev mycket sagt under halvtimmen och att det kändes tungt i själen efteråt, men den halvtimmen med kuratorn kanske gör mycket för ditt efterarbete. Starkt av dig att gå!
Jag fick min mens i söndags kväll och på tisdag i nästa vecka (om fyra dagar bara, jeeej ) ska jag på VUL och ser allt bra ut är det bara att testa testa testa för ÄL och sedan blir det FET fem dagar efter omslag på testet. Så det känns nära nu. Det enda jag hoppas på är ju att min kropp vill samarbeta och att jag får ÄL denna månad. Om allt går som tänkt, och om vi får vårt plus, blir det BF den 25 juli. Det är tre dagar efter Carls födelsedag, och han hoppas ju att junior ska vilja titta fram då. Så vi drömmer på här borta.