Carlanderskatöserna del 19
Lycklig vill ha mer, ja det var mensen sa Torbjörn över telefon nyss. Jag uppfattade det inte om det var suprefacten som gjorde att den kom tidigare eller om det var svullnaden. Men det känns inte så viktigt att veta just nu känner jag. Vi fick 5 fina blastocyster till frysen!!! Hurra!!Några embryon skulle odlas vidare en dag och så skulle de se på dom i morgon om de skulle vara tillräckligt starka, men han sa att det inte var så mycket att hoppas på. 5 stycken är jag sjukt nöjd med och mer än vad jag vågat hoppats på (sist fick vi ju bara 2 till frysen).
Han ville att jag skulle komma in på onsdag för VUL så får vi se om svullnaden har gått tillbaka. Har den inte det så kommer kanske ägglossningen strula och då blir det ingen återföring denna månad. Så jag ska försöka vila och ta det lugnt så mycket det bara går. Vill helst inte vänta en månad till.
Akita06, min mens var också ganska sen när jag sprayade. BM sa att de kunde göra något åt det hela om mensen inte skulle komma innan en viss dag. Vad har de sagt till dig?