Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

Hej, alla.

Grattis i förskott, mojutten. Perfekt läge med födelsedag och äl. Tror det kan ge tur serru! Själv plussade jag ju på morsdag; hoppas det bådar gott.

TT: HEJ, vännen. Vad roligt att se dig igen. Har tänkt på dig hur mycket som helst. *kram*

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Kom just tillbaks från långpromenad med vovvan. Hon kunde inte vara hos dagmamma idag, så vi fick knixa med flexen och ta långpromenader själva. Hittade en kul lekhage där vi kunde träna lite tricks också.
    Imorgon hämtar vi lillen!!

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

TT: Låter som en alldeles lagom bröllop; något sådant skulle jag ha kunnat tänka mig. (om sambon någonsin vågar fråga; i detta är jag lite traditionell -och tjurskallig ).
    Och paus i verkstaden tror jag också är bra ibland; så har vi gjort i omgångar. Senst nu under våren. Var verkligen jätteskönt.

mojutten: Ditt bröllop lät också himla mysigt.

icka: förstår såväl det där med sexstopp. Jag är livrädd för att ens försöka, fast lusten är det inget fel på... Är så sugen så jag håller på att gå åt. Tänker vänta till v.14 eller så iaf... Om vi nu kommer dit.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

TT: det är jag, men om det nu skall göras så...
    Lusten ja... nu är det nog mest på grund av avhållsamheten, annars får man jobba en del på det. Låta det vara viktigt i relationen trots allt. 

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

NN: Finaste vännen. Förmår bara skicka en stor, varm kram. Ta hand om varandra!
    På tal om behandling så har jag bara testat skrapning vid mina ma:n och det har gått galant. Inga problem alls.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

NN: Men det är ju det tråden är till för; att man skall kunna prata av sig och få stöd. Absolut inget att be om ursäkt för. Och nej det finns ingen som helst rättvisa i allt det här. Ingen som helst.
    Hoppas att cytotec funkat ändå, men håller med om att det låter helt galet att du skall vänta 3 veckor. Försök få en tid tidigare.
    Inboxar dr LMs uppgifter; vet tyvärr inte om han tar emot fler patienter just nu, men man kan ju alltid fråga. Och han kräver dels att man har diagnos upprepade missfall (Habituell abort) dvs minst 3 mf/ma och att man gjort en utredning.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

TT: Finns det 3500 IE? Jag tar 4500 IE innohep. Tror också att progen hjälpt en del denna gång; har åtminstone kännt av dem i form av extremt trötthet. *gäääsp*
    Har du testat förresten?

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

TT: så du har fått ett plus alltså?
    Aha, visst inte att det fanns så många olika. Man lär sig något nytt varje dag på fl.

NN: Missade ju helt dina frågor till mig häromdagen: allt går bra för mig, KUB nästa vecka och sen ny resa till Hbg. Därefter inget alls förrän nästa resa t Hbg efter en månad. Allt går bra med lillkillen; han är fullkomligen sjövild, men helt underbart söt. Och väldugt snäl. Har redan lört sig gå i koppel, att kissa/bajs ute (även om det händer olyckor ibland) och att sitta och ligga på kommande (ibland ).

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Cali: Hej igen.

NN: Ja, det är först blodprov (som jag tog för ett tag sen) och sen ul (i vecka 12+).
    Ja, det är verkligen supermysigt med lillen.

Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3