Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

icka: Ja, åker varannan vecka fn, men det kommer drygas ut till 1/månad snart. Om det nu blir någon fortsättning vill säga. *skeptisk*
    Håller inte reda på veckorna den här gången; stoppar huvudet i sanden helt till efter v.12. Om jag nu kommer dit. *fortsatt-skeptisk*

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Ja, bara det funkar så. Skulle åka till månen om det var vad som krävdes... *pustar*

Hur är det med alla er andra i sommarvärmen?

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

NN: Mycket smart; så gör jag också. En dag här och en där. Har lite flex att bränna, så det passar ju bra nu.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Hej, Jemema. Vad kul att "se" dig vännen. Och att höra att du börjar utvecklas till en riktig livsnjutare; det gör du fan rätt i. Fast jobbigtjobbigt med svägerskan, förstår så väl att det måste kännas skittungt. *kramar*

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Hej, alla. tack för alla tummar och tår. Det hjälpte och det såg faktiskt bra, och tidsenligt, ut därinne. En sten släppte verkligen från hjärtat!

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

icka. Tar fortfarande inte ut något. Förbi v.12 vill jag iaf innan jag vågar hurra det allra minstaste. *skraj*
    Men det VAR hemskt skönt idag; var verkligen helt säker på att det var kört igen.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Hej, flickor. Hur har ni det i sommarvärmen? Har ni somnat i skuggan av en tall?

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

NN: Jag är helt slut, men måste ju jobba några veckor till. Jisses vad jag längtar efter semester!

Ja, vi får se till att hålla liv i tråden. Och tipsa andra om vi springer på fler 30+:are med samma bagage.

Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3