30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Hur var förresten din midsommar?
Hur var förresten din midsommar?
mojutten: Får hoppas att det snart blir dags för lektioner då.
Bra tänkt. Och sen nya tag, om så nu är. Fast jag har då aldrig fått särskilt mycket falska symptom av prog. Får iofs inte symptom ens när jag ÄR gravid så. *muttrar*
mojutten: Bådar onekligen gott.
NN: Japp, snart kommer han. Skall bli hysteriskt kul. Och jobbigt så klart. Men mest kul.
Ja, det ÄR verkligen ett stort beslut att ta, tycker det är väldigt bra att ni tänker så så ni är helt säkra på om, vad ni vill ha. Fast det ÄR underbart att ha hund.
NN: Vi betalar löjligt lite; 1000 kr/mån. Brukar nog vara lite dyrare. Man bör väl ha dagmatte/dagis eller liknande om man inte kan sy ihop det väldigt bra med flex och så. Och de första månaderna får ju liten inte vara ensam mer än max nån timme. Fast om man sen hinner ta en rejäl promenad på lunch och har kort resväg, så kan det ju funka med en vuxen hund.
Hej, alla.
mojutten: Skit också.
NN: Smart, det är så vi gör nu med valpen; lägger semestrarna så de lappar över. Ingen av er som har ett jobb där hunden kan vara med annars?
Vi är hemma helt och hållet i 1,5 månad och sen är båda vovvarna hos dagmatte på dagarna. Så himla skönt att ha henne!
Ja, mian får ju lite dilla på hundra när man själv funderar.
NN: Ja, det blir att hålla sig hemma på semestern i år, men det är det värt. Sambon och jag går omlott med semestrarna; jag har i augusti (evigheter kvar ).
mojutten: Attans. Men romantisk getaway låter som en härlig idé.
icka: Ja, gud ja.. Det var "bara" den veckan; annars hade jag varit helt hysterisk vid det här laget. Nästa resa till Hbg på fredag. *nervös*