SatuSv skrev 2010-11-26 14:59:04 följande:
Såg på
kopbarnvagn.nu att dom har erbjudande på sport inkl.syskonsists för 5000nånting..
Så många sa till mig att det skulle vara lättare med 3hjuling i snön men det tycker inte jag,igår var jag ute i snöovädret och svor så grodorna hoppade ur mun på mig när jag körde vagnen.Tillslut fick mannen ta över..Jag riktigt hatade vagnen igår,jag har svårt för att gå upp för trottoarkanter upp på bussen ja allt...Just nu vill jag ha min emmaljunga tillbaka:( den gick så bra i snö och allt..
Dom dagarna det går bra så gillar jag den men det finns saker som dom kunde ha gjort bättre,bromsen är så liten att när syskonsitsen är på når jag knappt den och så måste jag trycka hårt och vicka lite på vagnen för att den ska sitta ordentligt.
Sen på syskonsitsen borde dom ha lagt en hård skiva för den har blivit formad neråt redan så om jag ska sätta syskonsitsen på huvudsitsen så nuddar sitsen på benen på min pojke om han sover i full liggläge.
Jag tänker banne mig inte byta vagn igen så jag ska ha den här och jag ska tvinga mig att gilla den.
Läste att nån hade skrivit om den röda remmen,den går på på min vagn,man måste bara dra lite extra och jag tycker den är jättebra säkerhet för tänk om sitsen skulle börjas bak eller vadsomhelst.
Om du låser framhjulet kanske det går bättre? Vi hade aldrig några problem i snön förra vintern, och inte hittills i år heller.
Ang syskonsitsen så kan man ha en rem under rumpan för att den inte ska luta. Funkar hur bra som helst!