Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Finiz skrev 2010-03-09 15:08:39 följande:
Hej tjejer!Jag har varit dålig på att skriva här, men jag följer tråden varje dag. Går bara och räknar dagarna tills jag ska börja spraya. Men först ska mensen komma (beräknar den till helgen) men förhoppningsvis kommer den inte. Fast det gör den garanterat.Har ätit 2 kurer med pergo och har haft uppehåll denna månad men har ändå haft massa symtom. Har haft molande mensvärk och stickningar sedan ägglossning, brösten ömmar och jag är fruktansvärt trött!!Försöker79: Det är ju jättebra med en intervju, det kommer gå finfint även på telefon, dom är säkert medvetna om att det kan bli lite konstigt. Sätt dig och skriv ner alla frågor som de kan tänkas ställa och vad du vill fråga dom om. Det är viktigt att verka intresserad. Och Lycka till!! Vitsippa: Har du testat än? Det gör jag varje månad även fast mensen kommit, man vet ju aldrig, en del säger ju att de får mens även om de är gravida.Hade vart jättekul att hänga med er på fika, men har lite svårt då jag bor 10 mil bort. Så jag får passa där.Kram kram!
Då håller vi tummarna att den inte kommer! och att det går bra med sprutstart om den gör det! Trevligt att du ändå följer oss i bakgrunden!
Stella Kardunn skrev 2010-03-09 15:45:28 följande:
Om man inte har kollegor som har horder av småbarn eller är gravida...Apropå Pergo --> Jag fegade ur och tog dem på kvällen "som vanligt", men har hör och häpna inte märkt av så mycket svettningar denna gång, vet inte om uppehållet gjort mig gott eller om jag helt enkelt inte reagerar på dem längre, hoppas iaf att effekten inte uteblir också kör hela kittet med ÄL tester och strategiskt samliv denna månad, vi la upp strategin igår kväll (herregud va knäppt det låter!)Liffan och Försöker79, vad jag minns blev det rätt stor skillnad när jag gick från 1 till 2 tabletter per dag...och att det ibland blir värre efter ett par månader, vilket kanske beror på att en del av effekten sitter i som jag hört många prata om (tänker närmast på diskussionerna om huruvida man ska ta dem varje eller varannan månad).
Nej, gravida kollegor är inte så roligt...
Skönt med uteblivna svettningar för dig också! jag håller tummarna att jag slipper biverkningar även nästa månad, men läkaren sa att jag bara skulle äta en tablett så jag hoppas att jag slipper dubbla doser.
Macpau skrev 2010-03-09 17:05:17 följande:
hhihihi....du är den FÖRSTA jag hört som gillar vul Hållr tummarna att allt ser superbra ut:=)
Men det är ju SÅ fascinerande att se! och försöker gillar det ju också! tror säkert att vi är en del av en liten hemlig fanclub därute...
Kram till dig också!!
Vitsippa - vill också bli uppdaterad!!