MaMaS skrev 2010-02-19 09:52:27 följande:
Mia: Ok, tack för info. Ja, som det brukar vara lär väl alla frågor komma efter mötet. Hoppas det är en bra och trevlig läkare. Liffan: Jo, visst fick vi till det igår kväll, 2 ggr tom... (vet inte vad som hänt med oss ) Kissie: Kul att ni fått hem det magiska brevet!! Då är det inte så långt kvar. Verkar som vi är många som ligger ganska nära i tiden, kul, då kan man stötta och hjälpa varandra. Vi kanske tom ses alla på sahlgrenska
TVÅ GÅNGER!! herregud, spara på spermierna!
ja, det var ett tag sen det hände även om vi hade en trevlig ÄL-period förra veckan... säger som Macpau gjorde då *avundsjuk men inte missunnsam*.
Finiz skrev 2010-02-19 12:12:51 följande:
Hej alla!Har varit borta härifrån ett tag, har kännt mig väldigt nere och inte haft nån lust till nåt. Inte ens orkat gå till jobbet. Men nu måste jag rycka upp mig!Min svåger och hans tjej fick en liten dotter för ett par veckor sedan och det känns bara orättvist, känns fel att känna så jag borde vara glad för deras skull.. Tycker ni som både håller på och försöker skaffa barn och jobb är otroligt starka!! Måste vara dubbelt så jobbigt.Håller med er andra att det här med att få till det i sängen inte är så superhett längre. Att ha sex på schema suger verkligen. Det blir sex i en vecka och sen håller man upp i tre veckor tills man kör nästa gång.. På onsdag är det äntligen dags för det första besöket, är spännd på vad som kommer hända. Jag läste någonstans att de som har normal ägglossning och mens ej behöver spraya utan gå direkt på sprutorna. Är det någon annan som hört detta?Jag tänkte göra en lista som vi kan fylla i vart vi är i processen, blir lite tydligare så.Kram till er alla och hoppas att ni får en mysig helg!
Välkommen tillbaka! ibland vill man bara krypa under ett täcke och gömma sig. det är så svårt när man vet att man borde vara glad för någon annans skull och inte känner att man kan vara det. och jag tycker att det är så konstigt att man kan vara genuint glad för vissa som blir gravida och får barn medan andra kan man inte alls glädjas med.
vi blir många på SU nästa vecka: försöker på måndag, finiz på onsdag och jag ska dit på torsdag! ingen jag har glömt?
smet lite tidigare från jobbet idag. skönt!! snart ska jag käka middag med några vänner, inga gravida, trevligt!
ha en bra fredagkväll!!!
kram